PePeZBA Napisano 16 Maj 2019 Napisano 16 Maj 2019 Hej, Rigguje dłonie do animacji z pierwszej osoby i natrafiłem na problem. Atrybut, który dodałem Elbow Swivel porusza łokciem, ale i przy okazji również obraca dłoń w tym samym kierunku czego robić nie powinien. W jaki sposób to naprawić? Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego mój IK controller jedynie porusza dłonią, ale nie umożliwia obracania jej? Załączam plik .max do maxa 2019: https://www2.zippyshare.com/v/KnjzFy8C/file.html
PePeZBA Napisano 16 Maj 2019 Autor Napisano 16 Maj 2019 Problem naprawiony. Wystarczyło użyć orientation constrain od wrist IK bone do IK controller
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się