Jump to content
Sign in to follow this  
PePeZBA

Dlaczego atrybut porusza łokciem + dłonią zamiast samym łokciem?

Recommended Posts

Hej,

 

Rigguje dłonie do animacji z pierwszej osoby i natrafiłem na problem. Atrybut, który dodałem Elbow Swivel porusza łokciem, ale i przy okazji również obraca dłoń w tym samym kierunku czego robić nie powinien. W jaki sposób to naprawić?

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego mój IK controller jedynie porusza dłonią, ale nie umożliwia obracania jej?

 

Załączam plik .max do maxa 2019: https://www2.zippyshare.com/v/KnjzFy8C/file.html

 

i3NHdm9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem naprawiony. Wystarczyło użyć orientation constrain od wrist IK bone do IK controller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy