Jump to content

PePeZBA

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About PePeZBA

  • Rank
    Member
  1. Problem naprawiony. Wystarczyło użyć orientation constrain od wrist IK bone do IK controller
  2. Hej, Rigguje dłonie do animacji z pierwszej osoby i natrafiłem na problem. Atrybut, który dodałem Elbow Swivel porusza łokciem, ale i przy okazji również obraca dłoń w tym samym kierunku czego robić nie powinien. W jaki sposób to naprawić? Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego mój IK controller jedynie porusza dłonią, ale nie umożliwia obracania jej? Załączam plik .max do maxa 2019: https://www2.zippyshare.com/v/KnjzFy8C/file.html
  3. Nieakutalne - udało mi się naprawić. Wystarczyło najpierw zresetować xform, a potem dopiero zabrać się za skinowanie : ) Tutaj poradnik dla początkujących jak ja:
  4. Witam, Rigguje, aktualnie ramiona, aby potrenować trochę animację z pierwszej osoby i gdy przyszła pora, aby zmirrorować gotową lewą strone na prawą to niestety nie mogę tego zrobić. Co zrobiłem nie tak? Załączam screen + plik .max z wersji 2019 Download: https://www45.zippyshare.com/v/fXbBKTTd/file.html
  5. Wykonałem kolejną animacje w ramach nauki oraz poprawiłem animacje biegania, którą pokazałem pierwszy raz kilka postów wyżej: [video=youtube_share;NOpRYXYxYYw] [video=youtube_share;ODmlVWIKAOY]
  6. Aktualnie pracuje sobie nad czymś takim. Jeśli ktoś miałby ochotę napisać 2 zdania to chętnie poczytam :G [video=youtube_share;0zxgmA9KVOk]
  7. Hej, Animuje sobie scenę i przyszedł czas, aby moja postać chwyciła oburącz swoją broń, bo do tej pory używała na przemian lewej i prawej dłoni do tego celu. W jaki sposób zrobić, aby obie dłonie w tym samym momencie nie odrywały się od broni?
  8. Okazało się, że pomogło użycie Transform to zero na jednym z helperów stopy, ALE dlaczego on w ogóle się zniekształcił skoro był ukryty oraz zamrożony ?!
  9. Podczas animowania jakimś cudem przytrafił mi się taki błąd jak na screen. Transform to zero na wszelakie obiekty związane ze stopą nie pomaga...
  10. Hej, Stworzyłem rigg, którego użyłem do postaci A oraz B. W jaki sposób zaimportować na jedną scenę te dwie postacie w momencie gdy obie używają riggu, który ma te same nazwy kości i wszystkiego innego? //Poradziłem sobie. Zaznaczyłem wszystkie elementy ze sceny B, a następnie prawym myszki > rename > i pozmieniałem co trzeba
  11. Wziąłem kolejny model low poly, stworzyłem rigg za pomocą max bones, a teraz robię kolejne animacje w ramach nauki. [video=youtube_share;f0-LYjhA0ac] Run cycle: [video=youtube_share;MxPcyPMZ6jE]
  12. Przy wsparciu poradnika stworzyłem rigg dla postaci low poly używając klasycznych max bones. Może ktoś by miał jakieś uwagi? Albo ktoś ma ochotę użyć go w ramach nauki animacji? Zapraszam :G Download: https://www33.zippyshare.com/v/8COUt77E/file.html Od razu mam pytanie co do mojego riggu. Podczas używania trybu IK rąk nie mogę obracać dłońmi, a jedynie je przemieszczać. W jaki sposób mogę to łatwo naprawić? (IK dłoni to te zielone krzyże na nadgarstkach) PS: Chyba sobie poradziłem z tymi dłońmi. Wystarczyło zlinkować kość dłoni do IK controllera i wsyzstko działa, ale jeśli źle zrobiłem to proszę poprawcie mnie PS2: A jednak sobie nie poradziłem, bo jak linkuje kość dłoni do IK kontrolera to automatycznie trace kontrole nad dłonią w trybie FK PS3: Problem tymczasowo (mam nadzieje) naprawiony. Musiałem zlinkować IK controller do FK contollera, a potem freeze transforms na IK controllerze
  13. Jest i run cycle. Z jakiegoś powodu był on nieco większym wyzywaniem niż poprzedni walk cycle. Nie wiem dlaczego.. może kwestia bieda riggu, a może typu modelu, albo moich umiejętności, albo wszystko naraz. [video=youtube_share;mtM0Ma8Iyyk]
  14. Zrobiłem rigg w 3DsMax CAT pod postać low poly z gry i go zanimowałem w ramach nauki. [video=youtube_share;kpF9qeXIx-w]
  15. Hej. Uczę się riggować / animować i własnie stworzyłem swój pierwszy sensowny (chyba) CAT rig. Czy mógłby ktoś go ocenić i przedewszystkim powiedzieć czego brakuje / co zrobiłem źle / co poprawić? Download: https://www14.zippyshare.com/v/UXUZz6sX/file.html Dziękuje :G
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy