Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej wszystkim!

Bardzo cenie i biernie sledze forum Maxa od bardzo dawna. Postanowilam  zalozyc wlasna teczke liczac przy okazji na garsc porad. 

Rysuje z mniejszymi badz wiekszymi przerwami odkad siegam pamiecia, w zasadzie jestem samoukiem. 

W dalszm ciagu kuleja fundamentalne sprawy, do tej pory mam ogromny problem z perspektywa, elipsami, kompozycja. W ostatnim roku przylozylam sie do pracy i systematycznie staram sie rozwijac umiejetnosci.

Wybaczcie brak polskich znaczkow, nie mam w tej chwili polskej klawiatury.

Kilka moich prac:

406222102_Artboard1.thumb.jpg.b20ca900fd146a6ef3b186b6de57f3cf.jpg

gazelle.thumb.jpg.506cd2aae7522b45751561c0f539ba0b.jpg

body_study.thumb.jpg.25adf0ad53191b11786125ff3c02ff72.jpg

beach2.jpg.04fde878add173e3f19f2cbb82e9e7ee.jpg

anderszorn_copy2.thumb.jpg.958e194e4d9797ce998b85dc058e3387.jpg

antilopes.thumb.png.56f539beb88ef4e3d17d4c8c72d6b829.png

Edytowane przez Liv2012
  • Like 4
Napisano (edytowane)

Nastepna porcja prac wykonanych w ostatnim czasie:

hare_dog_study.thumb.jpg.871d506157814ff03384ee2b3a850dd2.jpg

horseskull2.jpg.f4b8c48820d86b74a34945592fc67a63.jpg

humanbodystudies2.thumb.png.ac098e4a17c6bde857c0952512752bd0.png

puffins.jpg.62e3adfcf7fcc4aa15af7dd03cb4e768.jpg

rdr.png.8fc936b4ef3aa40b0c7daf10033e6aed.png

sansa.jpg.8b95013d98b4fc494be7ddd893d49952.jpg

valuestudy.thumb.jpg.1fc677daccc5ecec6ecfc9b8af3a0b9f.jpg

Edytowane przez Liv2012
  • Like 5
Napisano

Szczerze mówiąc to ja zwyczajnie czekam na więcej 😄 Więcej większych i bardziej dokończonych prac, bo najlepsze są te szkicowe a czepiłbym się jedynie  Sansy i obrazu z koniami. Rozumiesz dosyc podstawy, nie masz też wiekszych problemow ze szkicowaniem, pozostaje czekać na rozwój 🙂

• Like 1
Napisano

🙂
Dzieki Revrite za komentarz!