Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim! Chciałbym ostro popracować nad swoimi skillsami , stąd też zebrałem się na wrzucenie pierwszego posta :) 

Od jakiegoś czasu przerabiam sobie anatomię, konstrukcję  głowy, budowę czaszki, ogólnie fundamentalsy. Całkiem fajnie to zaowocowało w trakcie robienia takich randomowych buziek, no i postanowiłem zmierzyć się z likeness sculptem. Chciałbym zrobić finalnie taki game ready model, ale najbardziej zależy mi na precyzyjnym odwzorowaniu twarzy. Zacząłem sobie już konstruować takie podstawowe formy, wydaje mi się że profil oddaje charakter postaci, widok 3/4 już trochę mniej, a front to dramat :D 

Oglądanie tutorialsów już raczej nie za bardzo mi pomaga, bardzo zależałoby mi na pomocy , wskazówkach i krytyce bardziej doświadczonych osób. Mam wrażenie że dorobiłem się  fatalnych nawyków, możliwe że nie rozumiem pewnych form i mam tendencje do rzeźbienia w takiej stylizowanej manierze, a nie mam takiego zamiaru ! :) Będę bardzo wdzięczny za feedback, z góry dzięki

aha, dont mind the haircut!

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 808
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • moim zdaniem ine jest az tak zle 🙂 Generalnie zacznij od dobrego umiejscowienia oczu, znajdz fotke wsadz fotke za zbrusha, wstaw model i zlap umiejscowienie oczu w modelu. Potem wszystko bedziesz

  • O, dzięki piękne ! Dzisiaj otwieram serię daily sculptów, na pewno będę miał to na uwadze ! Spróbuję utrzymać takie rutynowe ćwiczenia przez jakiś i wrócę do mela, żeby się zemścić  :D

Posted Images

Napisano

rzeczywiście z przodu wcale go nie przypomina, najważniejsze to mnóstwo materiału i wtedy wstrzelisz się z modelem

Napisano

moim zdaniem ine jest az tak zle 🙂

Generalnie zacznij od dobrego umiejscowienia oczu, znajdz fotke wsadz fotke za zbrusha, wstaw model i zlap umiejscowienie oczu w modelu. Potem wszystko bedziesz mierzyl oczami. 

zwroc uwage na umiejscowienie gałek, oko ma w przyblizeniu 2,5 cm srednicy zrob sobie taka kulke w maxie i wrzuc do zbrusha. Potem przypatrz sie jak ludzie maja umiejscowione oko (teczowka) zawsze jest na srodku a dolna czesc ledwo dotyka dolnej powieki

image.png.530fd09ac9d6f5697b2bc21f0dc42f38.png

Napisano
  • Autor

O, dzięki piękne ! Dzisiaj otwieram serię daily sculptów, na pewno będę miał to na uwadze !

Spróbuję utrzymać takie rutynowe ćwiczenia przez jakiś i wrócę do mela, żeby się zemścić  :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności