Ebor Napisano 12 Listopad 2004 Napisano 12 Listopad 2004 Witam Mam problem bo szkło w rzeczywistości nie zostawia szarego cienia tylko wiązke światła... Jak to ustawić w Final Render ?? z góry dzieki za pomoc.
Bzyku Napisano 12 Listopad 2004 Napisano 12 Listopad 2004 to co nazwales wiazka swiatla to nazywa sie caustyka zobacz do helpa FRa jest tam tutorial na ten temat jak dobrze pamietam z czajnikiem :D
Ebor Napisano 12 Listopad 2004 Autor Napisano 12 Listopad 2004 no no wlasnie - Caustics - tylko ze ja nie mam helpa do FRa :/ co teraz :( ??
blood_brother Napisano 12 Listopad 2004 Napisano 12 Listopad 2004 Jak masz jakiegos ftp'a albo cos to moge wrzucic bo poczta nie przejdzie gdyz zajmuje 15MB
BigBird Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 A jak nadal tego nie masz to leci tak ! Ustaw material czegos co ma byc szklem na fr advence nastepnie kliknij na obiekcie prawym przyciskiem myszy i wejdz w fr propertis i tam wlacz generate caustic nastepnie w materiale co przed chwila utwozyles kolor difuse ustaw na jaki chesz i kolor refract ktury jest teraz czarny ustaw na jasniejszy odcien koloru ktury ustawiles w diffuse zmien specular lewel na 95 a glosines na 45 nastepnie nadaj jakies swiatlo w ktorym ustaw caustyka na on (zakladka photons czy jakos tam sie zwie napewno znajdziesz ) nastepnie wcisnij render i w nim w zakladce photons wlacz on w photon generation capabilities , mozesz jeszcze ustawic Accuracy na 85 i Radius na 10 no i wszystko powinno ladnie dzialac !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się