Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam problem bo szkło w rzeczywistości nie zostawia szarego cienia tylko wiązke światła... Jak to ustawić w Final Render ??

 

z góry dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

to co nazwales wiazka swiatla to nazywa sie caustyka zobacz do helpa FRa jest tam tutorial na ten temat jak dobrze pamietam z czajnikiem :D

Napisano

A jak nadal tego nie masz to leci tak ! Ustaw material czegos co ma byc szklem na fr advence nastepnie kliknij na obiekcie prawym przyciskiem myszy i wejdz w fr propertis i tam wlacz generate caustic nastepnie w materiale co przed chwila utwozyles kolor difuse ustaw na jaki chesz i kolor refract ktury jest teraz czarny ustaw na jasniejszy odcien koloru ktury ustawiles w diffuse zmien specular lewel na 95 a glosines na 45 nastepnie nadaj jakies swiatlo w ktorym ustaw caustyka na on (zakladka photons czy jakos tam sie zwie napewno znajdziesz ) nastepnie wcisnij render i w nim w zakladce photons wlacz on w photon generation capabilities , mozesz jeszcze ustawic Accuracy na 85 i Radius na 10 no i wszystko powinno ladnie dzialac !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności