Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Pytanie odnośnie unwrapowania. Kiedy powinno się prostować linie podczas unwrapowania? 

 uvw.jpg

Czy taki unwrap tego modelu jest poprawny czy należałoby te linie wyprostować? Gdzieś czytałem że sposób prostowania "straightening" krawedzi wysepek to dobra rzecz a z drugiej strony że to niepotrzebna fanaberia jak kiedyś "wszystko musi być w quadach"

Drugie pytanko: Ile tak na oko powinien wynosić Edge Padding? Wiem że powinno być conajmniej pare pixeli pomiedzy wysepkami ale nie wiem na czym dokladnie to polega. I czy ma to coś wspólnego z opcją "DILATION WIDTH" podczas wypalania tekstur w Substane Painterze?

 

Edytowane przez Cpt Nemo

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 795
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • kiedy chcesz uzyc materialu z patternem np. linie

  • przed tym jak zedytowales post, pytales dlaczego i kiedy prostowac uvalke. Wiec jezeli masz krzywa uvalke i np. wrzucisz texture ktora ma proste linie. Na modelu bedziesz mial je krzywe.   

Napisano
  • Autor
4 godziny temu, KLICEK napisał:

kiedy chcesz uzyc materialu z patternem np. linie

Wybacz ale nie bardzo rozumiem.

Napisano

przed tym jak zedytowales post, pytales dlaczego i kiedy prostowac uvalke. Wiec jezeli masz krzywa uvalke i np. wrzucisz texture ktora ma proste linie. Na modelu bedziesz mial je krzywe. 

 

z Bleedingiem/paddingiem to wszystrko zalezy do czego robisz dany asset. Strzelam ze do wiekszosci zastosowan mozesz ustawiac jaki chcesz pod warunkiem ze jest wiecej niz 0. Ja np. zalewam cala texture jak tylko mam taka mozliwosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności