Cpt Nemo Napisano 17 Listopad 2019 Napisano 17 Listopad 2019 (edytowane) Cześć. Pytanie odnośnie unwrapowania. Kiedy powinno się prostować linie podczas unwrapowania? Czy taki unwrap tego modelu jest poprawny czy należałoby te linie wyprostować? Gdzieś czytałem że sposób prostowania "straightening" krawedzi wysepek to dobra rzecz a z drugiej strony że to niepotrzebna fanaberia jak kiedyś "wszystko musi być w quadach" Drugie pytanko: Ile tak na oko powinien wynosić Edge Padding? Wiem że powinno być conajmniej pare pixeli pomiedzy wysepkami ale nie wiem na czym dokladnie to polega. I czy ma to coś wspólnego z opcją "DILATION WIDTH" podczas wypalania tekstur w Substane Painterze? Edytowane 17 Listopad 2019 przez Cpt Nemo
KLICEK Napisano 18 Listopad 2019 Napisano 18 Listopad 2019 kiedy chcesz uzyc materialu z patternem np. linie 1
Cpt Nemo Napisano 18 Listopad 2019 Autor Napisano 18 Listopad 2019 4 godziny temu, KLICEK napisał: kiedy chcesz uzyc materialu z patternem np. linie Wybacz ale nie bardzo rozumiem.
KLICEK Napisano 18 Listopad 2019 Napisano 18 Listopad 2019 przed tym jak zedytowales post, pytales dlaczego i kiedy prostowac uvalke. Wiec jezeli masz krzywa uvalke i np. wrzucisz texture ktora ma proste linie. Na modelu bedziesz mial je krzywe. z Bleedingiem/paddingiem to wszystrko zalezy do czego robisz dany asset. Strzelam ze do wiekszosci zastosowan mozesz ustawiac jaki chcesz pod warunkiem ze jest wiecej niz 0. Ja np. zalewam cala texture jak tylko mam taka mozliwosc 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się