Cpt Nemo Posted November 17, 2019 Share Posted November 17, 2019 (edited) Cześć. Pytanie odnośnie unwrapowania. Kiedy powinno się prostować linie podczas unwrapowania? Czy taki unwrap tego modelu jest poprawny czy należałoby te linie wyprostować? Gdzieś czytałem że sposób prostowania "straightening" krawedzi wysepek to dobra rzecz a z drugiej strony że to niepotrzebna fanaberia jak kiedyś "wszystko musi być w quadach" Drugie pytanko: Ile tak na oko powinien wynosić Edge Padding? Wiem że powinno być conajmniej pare pixeli pomiedzy wysepkami ale nie wiem na czym dokladnie to polega. I czy ma to coś wspólnego z opcją "DILATION WIDTH" podczas wypalania tekstur w Substane Painterze? Edited November 17, 2019 by Cpt Nemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted November 18, 2019 Share Posted November 18, 2019 kiedy chcesz uzyc materialu z patternem np. linie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cpt Nemo Posted November 18, 2019 Author Share Posted November 18, 2019 4 godziny temu, KLICEK napisał: kiedy chcesz uzyc materialu z patternem np. linie Wybacz ale nie bardzo rozumiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted November 18, 2019 Share Posted November 18, 2019 przed tym jak zedytowales post, pytales dlaczego i kiedy prostowac uvalke. Wiec jezeli masz krzywa uvalke i np. wrzucisz texture ktora ma proste linie. Na modelu bedziesz mial je krzywe. z Bleedingiem/paddingiem to wszystrko zalezy do czego robisz dany asset. Strzelam ze do wiekszosci zastosowan mozesz ustawiac jaki chcesz pod warunkiem ze jest wiecej niz 0. Ja np. zalewam cala texture jak tylko mam taka mozliwosc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now