Temporal Napisano 20 Czerwiec 2020 Napisano 20 Czerwiec 2020 Addtive alpha została wywalona, bo ponoć niepotrzebne i można sobie to rozwiązać nodami. Ktoś poratuje i poda jakiś setup nodów by to osiągnąć? Tak wygląda mój prosty shader, teraz chcę dodać parę nodów by działało to jak addative alpha. Próbowałem kominobwać z "add shader", ale rezultaty były marne. Coś pogooglałem w necie, ale żadne z podanych rozwiązań nie działało.
alex3d Napisano 21 Czerwiec 2020 Napisano 21 Czerwiec 2020 (edytowane) Powinno działać przez add shader. Jakiej używasz wersji blendera? W ustawieniach materiału EEVEE (settings=>blend mode zmień na "alpha blend") Jak coś to wrzuć plik blend. Poza tym jak załadujesz stary plik blend do nowej wersji bez additive, materiał powinien być przekonwertowany przez blendera z automatu. https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.81/Eevee#Transparent_BSDF https://developer.blender.org/rB13d469e6f0c5 Edytowane 21 Czerwiec 2020 przez alex3d 1
Temporal Napisano 21 Czerwiec 2020 Autor Napisano 21 Czerwiec 2020 Dobra, jestem debil 😄 Moje nody robiące za czarno-białą maskę były podpięte pod transparency shader, a nie pod emission shader. Jeden node źle podpięty i wszystko się zwaliło. Wszystko już działa super, dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się