Napisano 20 Czerwiec 20204 l Addtive alpha zosta艂a wywalona, bo pono膰 niepotrzebne i mo偶na sobie to rozwi膮za膰 nodami. Kto艣 poratuje i poda jaki艣 setup nod贸w by to osi膮gn膮膰? 聽 Tak wygl膮da m贸j prosty shader, teraz chc臋 doda膰 par臋 nod贸w by dzia艂a艂o to jak addative alpha. Pr贸bowa艂em kominobwa膰 z "add shader", ale rezultaty by艂y marne. Co艣 pogoogla艂em w necie, ale 偶adne z podanych rozwi膮za艅 nie dzia艂a艂o.
Napisano 21 Czerwiec 20204 l 聽 Powinno dzia艂a膰 przez add shader. Jakiej u偶ywasz wersji聽blendera?聽W ustawieniach materia艂u EEVEE (settings=>blend mode zmie艅 na "alpha blend") Jak co艣 to wrzu膰 plik blend. Poza tym jak za艂adujesz stary plik blend do nowej wersji bez additive, materia艂 powinien by膰 przekonwertowany przez blendera z automatu. 聽 聽 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.81/Eevee#Transparent_BSDF https://developer.blender.org/rB13d469e6f0c5 Edytowane 21 Czerwiec 20204 l przez alex3d
Napisano 21 Czerwiec 20204 l Autor Dobra, jestem debil 馃槃 Moje nody robi膮ce za czarno-bia艂膮 mask臋 by艂y podpi臋te pod transparency shader, a nie pod emission shader. Jeden node 藕le podpi臋ty i wszystko si臋 zwali艂o. Wszystko ju偶 dzia艂a super, dzi臋ki za pomoc.
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto