Napisano 14 Listopad 200420 l Witam... Mam problemik.. Muszę wymodelować display (pudło z plexi + grafika podświetlana od wewnątrz). Jak uzyskać w vray realistyczny efekt świecenia tego modelu?? Proszę o pomoc
Napisano 14 Listopad 200420 l vraymtlwrapper ze zwiekszonym odpowiednio generowaniem gi z standard mat w srodku z selfillumination na ~100% i bitmapa grafiki w diffuse.
Napisano 14 Listopad 200420 l Autor Zrobiłem jak mówiłeś: bitmapa w diffuse, selfillumination na 100, vraymtlwrapper z GI na 50. Jak widać obiekt świeci, ale tylko krawędziami, a nie całą powierzchnią. Gdzie robię błąd???
Napisano 15 Listopad 200420 l ale tu nie ma gdzie popelnic bledu ;) musi dzialac ps: generate GI na 50 to ostra przesada :) i self-illumination na 100 tez edit: wydaje mi sie ze swieci chyba cały obiekt a nie ramka. czy aby to zdjecie nie ma czarnego tla? wsadz bitmabe w selfillumination powinno pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto