Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam...

Mam problemik.. Muszę wymodelować display (pudło z plexi + grafika podświetlana od wewnątrz). Jak uzyskać w vray realistyczny efekt świecenia tego modelu??

Proszę o pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

vraymtlwrapper ze zwiekszonym odpowiednio generowaniem gi z standard mat w srodku z selfillumination na ~100% i bitmapa grafiki w diffuse.

Napisano
  • Autor

Zrobiłem jak mówiłeś: bitmapa w diffuse, selfillumination na 100, vraymtlwrapper z GI na 50.

Jak widać obiekt świeci, ale tylko krawędziami, a nie całą powierzchnią.

Gdzie robię błąd???

Napisano

ale tu nie ma gdzie popelnic bledu ;)

musi dzialac

ps: generate GI na 50 to ostra przesada :)

i self-illumination na 100 tez

 

edit: wydaje mi sie ze swieci chyba cały obiekt a nie ramka. czy aby to zdjecie nie ma czarnego tla?

wsadz bitmabe w selfillumination powinno pomoc

Napisano
  • Autor

no i pomogło wrzucenie bmp do kanału selfillumination ... THX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności