Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć, jestem kompletnie nowy w 3ds, więc proszę o jak najprostsze odpowiedzi. Po przeniesieniu projektu z ArchiCADa do 3ds (w formacie .fbx z podziałem grup na tekstury) i wykonaniu renderingu na próbę wszystko jest widoczne, mimo że do sceny nie jest dodane żadne oświetlenie. Jak temu zaradzić?

Problem1.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 597
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Jest to swiatło otaczające ambient, które jest domyślne i jest częścią środowiska sceny. Nie posiada konkretnego źródła i nie rzuca cieni. Oświetla wszystkie obiekty sceny z każdej strony i z tą samą intensywnością. Siła oświetlenia otaczającego wpływa na kontrast sceny. Reguluje się je w Rendering/Environment/Global Lighting. Ogólnie nigdy tego nie zmieniałem, ale można tam też regulować zabarwienie wszystkich obiektów i cieni.

Edytowane przez jarox

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności