mykenku Napisano 17 Wrzesień 2020 Napisano 17 Wrzesień 2020 Cześć, jestem kompletnie nowy w 3ds, więc proszę o jak najprostsze odpowiedzi. Po przeniesieniu projektu z ArchiCADa do 3ds (w formacie .fbx z podziałem grup na tekstury) i wykonaniu renderingu na próbę wszystko jest widoczne, mimo że do sceny nie jest dodane żadne oświetlenie. Jak temu zaradzić?
jarox Napisano 23 Wrzesień 2020 Napisano 23 Wrzesień 2020 (edytowane) Jest to swiatło otaczające ambient, które jest domyślne i jest częścią środowiska sceny. Nie posiada konkretnego źródła i nie rzuca cieni. Oświetla wszystkie obiekty sceny z każdej strony i z tą samą intensywnością. Siła oświetlenia otaczającego wpływa na kontrast sceny. Reguluje się je w Rendering/Environment/Global Lighting. Ogólnie nigdy tego nie zmieniałem, ale można tam też regulować zabarwienie wszystkich obiektów i cieni. Edytowane 23 Wrzesień 2020 przez jarox
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się