Napisano 17 Wrzesień 20204 l Cześć, jestem kompletnie nowy w 3ds, więc proszę o jak najprostsze odpowiedzi. Po przeniesieniu projektu z ArchiCADa do 3ds (w formacie .fbx z podziałem grup na tekstury) i wykonaniu renderingu na próbę wszystko jest widoczne, mimo że do sceny nie jest dodane żadne oświetlenie. Jak temu zaradzić?
Napisano 23 Wrzesień 20204 l Jest to swiatło otaczające ambient, które jest domyślne i jest częścią środowiska sceny. Nie posiada konkretnego źródła i nie rzuca cieni. Oświetla wszystkie obiekty sceny z każdej strony i z tą samą intensywnością. Siła oświetlenia otaczającego wpływa na kontrast sceny. Reguluje się je w Rendering/Environment/Global Lighting. Ogólnie nigdy tego nie zmieniałem, ale można tam też regulować zabarwienie wszystkich obiektów i cieni. Edytowane 23 Wrzesień 20204 l przez jarox
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto