torm Napisano 25 Wrzesień 2020 Napisano 25 Wrzesień 2020 Witam, mam problem z umieszczeniem w HTML'u modelu, który byłby pokryty materiałem wireframe. Do tej pory udało mi się uzyskać coś takiego: https://tomb.pl/projects/laptop/ - ale jestem średnio zadowolony bo to po prostu textury w kratkę, więc słabo to wygląda. Udało mi się znaleźć coś takiego: https://threejs.org/examples/?q=wire#webgl_materials_wireframe - i taki efekt chciałbym uzyskać, ale model mam w .gltf, a tutaj został zastosowany czysty JSON i korzystając z tego skryptu nie potrafię załadować własnego modelu. Może istnieje jakiś dobry edytor plików .gltf, lub po prostu sposób wymuszenia materiału przez javascript? P.S. korzystam z three.js + gltf-loader.
wujek_kane Napisano 25 Wrzesień 2020 Napisano 25 Wrzesień 2020 (edytowane) Cześć, próbowałeś podmienić BufferGeometryLoader na gltf-loader? Edytowane 25 Wrzesień 2020 przez wujek_kane
torm Napisano 25 Wrzesień 2020 Autor Napisano 25 Wrzesień 2020 Udało mi się to osiągnąć przy pomocy xeoGL - działa o niebo lepiej niż three.js:https://tomb.pl/projects/examples/effects_ghost_materials.html
wujek_kane Napisano 25 Wrzesień 2020 Napisano 25 Wrzesień 2020 Ja tylko z three.js miałem okazję obcować, ale obczaję to xeoGL jak będzie okazja. Fajnie, że się udało 😉 1
torm Napisano 25 Wrzesień 2020 Autor Napisano 25 Wrzesień 2020 Polecam - ma chyba lepszą wydajność niż Three.js
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się