Napisano 4 Październik 20204 l Jestem kiepski 3ds przeszedłem z pro100 i mam problem jak w 3ds zablokować przenikanie obiektów. Np. robię dwa boxy i chcę aby po przesunięciu jednego w kierunku drugiego ten oparł się o jego powierzchnię a nie przenikał. Albo stawiam lodówkę na podłogę to ona się zatrzymuje na powierzchni podłogi. Pewnie to coś prostego ale już nie mam pojęcia jak to zrobić.
Napisano 5 Październik 20204 l Funkcje których szukasz to snaps i align. Pamiętaj jednak, że programy takie jak pro100 stworzone tak aby konkretne obiekty przysuwały się i przyklejały do siebie na zdefiniowanych przez producenta zasadach. W 3ds Maksie działa to trochę inaczaj. Np funkcja Align pozwala łatwo zestawiać do siebie obiekty ustalając w której osi maję się względem siebie wyrównać. Snap służy przy przesuwaniu, obracaniu i skalowaniu - np łapania za vertex jednego obiektu i przyciągani do verteksu drugiego lub do siatki. http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-E0566E8D-C50F-4202-8258-E02B694E0274 http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-427280CA-8CE8-4C6D-9AF6-8BBDC300BA61
Napisano 5 Październik 20204 l Autor Właśnie o to mi chodziło wielkie, wielkie dzięki. Podejżewałem że w 3ds tak łatwo nie ma😃
Napisano 6 Październik 20204 l nie jestem do konca pewny co i jak jednak wydaje mi się że funkcje których szukasz to mogą być własnie snaps i align bezpylowo.pl Gdańsk Edytowane 8 Październik 20204 l przez ekonomia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto