taiidan Napisano 4 Październik 2020 Napisano 4 Październik 2020 Jestem kiepski 3ds przeszedłem z pro100 i mam problem jak w 3ds zablokować przenikanie obiektów. Np. robię dwa boxy i chcę aby po przesunięciu jednego w kierunku drugiego ten oparł się o jego powierzchnię a nie przenikał. Albo stawiam lodówkę na podłogę to ona się zatrzymuje na powierzchni podłogi. Pewnie to coś prostego ale już nie mam pojęcia jak to zrobić.
stormwind Napisano 5 Październik 2020 Napisano 5 Październik 2020 Funkcje których szukasz to snaps i align. Pamiętaj jednak, że programy takie jak pro100 stworzone tak aby konkretne obiekty przysuwały się i przyklejały do siebie na zdefiniowanych przez producenta zasadach. W 3ds Maksie działa to trochę inaczaj. Np funkcja Align pozwala łatwo zestawiać do siebie obiekty ustalając w której osi maję się względem siebie wyrównać. Snap służy przy przesuwaniu, obracaniu i skalowaniu - np łapania za vertex jednego obiektu i przyciągani do verteksu drugiego lub do siatki. http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-E0566E8D-C50F-4202-8258-E02B694E0274 http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-427280CA-8CE8-4C6D-9AF6-8BBDC300BA61
taiidan Napisano 5 Październik 2020 Autor Napisano 5 Październik 2020 Właśnie o to mi chodziło wielkie, wielkie dzięki. Podejżewałem że w 3ds tak łatwo nie ma😃
ekonomia Napisano 6 Październik 2020 Napisano 6 Październik 2020 (edytowane) nie jestem do konca pewny co i jak jednak wydaje mi się że funkcje których szukasz to mogą być własnie snaps i align bezpylowo.pl Gdańsk Edytowane 8 Październik 2020 przez ekonomia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się