Jump to content

Technical 3D Animator z doświadczenie w grach / projekt “Dinosaurs & Robots” mixed-reality AR/VR


Recommended Posts

Factory42, z siedzibą w Londynie, poszukuje Animatora 3D z mocnym skillem technicznym w dziedzinie gier lub aplikacji real-time, do współpracy przy projektach typu Location-Based-Experience, Mixed-Reality, AR, VR.

Są to innowacyjne projekty R&D, powstające we współpracy z partnerami takimi jak Magic Leap, Sky VR, Natural History Museum, Science Museum, jest to więc okazja do ciekawej i stabilnej pracy w zrównoważonym tempie, w doborowym zespole.

I... tak, to nie pomyłka... Dinozaury i Roboty, w tym samym projekcie, czego chcieć więcej? 🤪
https://www.factory42.uk/news

Praca stała, tymczasowo zdalna (ze względu na covid), ale z możliwością pracy w biurze w centrum Londynu w przyszłości.

Ze względu na interdyscyplinarny charakter projektu, oczekiwana jest solidna znajomość języka angielskiego.

Więcej szczegółów poniżej, a chętnych zapraszamy do zgłaszania się tu:
https://www.factory42.uk/careers

===========================

Join us in creating “Dinosaurs and Robots” immersive experiences and other innovative mixed reality apps and games!

Key responsibilities would include the following:

SOFTWARE EXPERIENCE / EXPERTISE:

  • Maya, MotionBuilder is a big plus,
  • Game engines animation systems (eg. Unity, Unreal).

RIGGING

  • Creating animation rigs, both custom and Human IK based,
  • Rigging creatures (animals, plants) and mechanical objects (robots, vehicles),
  • Improving rigs and animation tools, working in-between departments,
  • Skinning: good understanding of topology / deformations,
  • Blendshapes creation and editing,
  • Creating tools and scripts (MEL/Python).

ANIMATION

  • Creating real-time 3D animation content: characters, creatures, props,
  • Implementing animation in-engine,
  • Retargeting and editing animation clips,
  • Good understanding of animals anatomy and body mechanics.

GENERAL

  • Debug problems in-engine, Problem-Solving, Troubleshooting,
  • Willing to learn and suggest new tools and techniques.

DESIRED SKILLS

  • Professional game experience,
  • Implementing In-Engine Animation Features, e.g. Look at Player, IK,
  • Github or other Version Control experience,
  • Mo-cap experience is a plus,
  • C, C# or C++ knowledge is a plus too,
  • Houdini rigging / procedural animation / simulations is a big plus,
  • Has some good animation jokes 😄

Job Type:
Full-time, Permanent

Schedule:
Monday to Friday

Work remotely:
Temporarily due to COVID-19

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK locked this topic
  • KLICEK unlocked this topic
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy