Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Technical 3D Animator z doświadczenie w grach / projekt “Dinosaurs & Robots” mixed-reality AR/VR

Featured Replies

Napisano

Factory42, z siedzibą w Londynie, poszukuje Animatora 3D z mocnym skillem technicznym w dziedzinie gier lub aplikacji real-time, do współpracy przy projektach typu Location-Based-Experience, Mixed-Reality, AR, VR.

Są to innowacyjne projekty R&D, powstające we współpracy z partnerami takimi jak Magic Leap, Sky VR, Natural History Museum, Science Museum, jest to więc okazja do ciekawej i stabilnej pracy w zrównoważonym tempie, w doborowym zespole.

I... tak, to nie pomyłka... Dinozaury i Roboty, w tym samym projekcie, czego chcieć więcej? 🤪
https://www.factory42.uk/news

Praca stała, tymczasowo zdalna (ze względu na covid), ale z możliwością pracy w biurze w centrum Londynu w przyszłości.

Ze względu na interdyscyplinarny charakter projektu, oczekiwana jest solidna znajomość języka angielskiego.

Więcej szczegółów poniżej, a chętnych zapraszamy do zgłaszania się tu:
https://www.factory42.uk/careers

===========================

Join us in creating “Dinosaurs and Robots” immersive experiences and other innovative mixed reality apps and games!

Key responsibilities would include the following:

SOFTWARE EXPERIENCE / EXPERTISE:

  • Maya, MotionBuilder is a big plus,
  • Game engines animation systems (eg. Unity, Unreal).

RIGGING

  • Creating animation rigs, both custom and Human IK based,
  • Rigging creatures (animals, plants) and mechanical objects (robots, vehicles),
  • Improving rigs and animation tools, working in-between departments,
  • Skinning: good understanding of topology / deformations,
  • Blendshapes creation and editing,
  • Creating tools and scripts (MEL/Python).

ANIMATION

  • Creating real-time 3D animation content: characters, creatures, props,
  • Implementing animation in-engine,
  • Retargeting and editing animation clips,
  • Good understanding of animals anatomy and body mechanics.

GENERAL

  • Debug problems in-engine, Problem-Solving, Troubleshooting,
  • Willing to learn and suggest new tools and techniques.

DESIRED SKILLS

  • Professional game experience,
  • Implementing In-Engine Animation Features, e.g. Look at Player, IK,
  • Github or other Version Control experience,
  • Mo-cap experience is a plus,
  • C, C# or C++ knowledge is a plus too,
  • Houdini rigging / procedural animation / simulations is a big plus,
  • Has some good animation jokes 😄

Job Type:
Full-time, Permanent

Schedule:
Monday to Friday

Work remotely:
Temporarily due to COVID-19

  • adek locked this temat
  • KLICEK unlocked this temat
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.