Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od niedawna zacząłem przygodę ze Zbrushem,  napotykam problemy na pozór trywialne, a które mogą przysparzać dużo problemów na początku zwłaszcza jeśli nie zna się oprogramowania. Czy można zrobić w ZBrush na jednym obiekcie więcej niż jeden kanał UV, chciałbym potem wypalić jeden UV, na drugi w obrębie tego samego obiektu? jakby się dało to poproszę od razu o skrót do tej funkcji, z góry dzięki za odpowiedz i Pozdrawiam

Napisano

no tak jak kolega wyzej, nie da sie, ale wydaje mi sie ze od biedy daloby sie obejsc to tylko ze to jest mega upierdliwe.  Musialbys przygotowac sobie wyexportowac najnizszy level modelu 2 razy i przygotowac 2 rozne uvalki. Pozniej podmieszniasz najnizszy poziom modelu w zaleznosci od tego ktorej uvalki potrzebujesz ;))))

  • Like 1
  • Sad 1
Napisano (edytowane)

bardzo dziękuję , tak zrobię :-)

1 godzinę temu, KLICEK napisał:

no tak jak kolega wyzej, nie da sie, ale wydaje mi sie ze od biedy daloby sie obejsc to tylko ze to jest mega upierdliwe.  Musialbys przygotowac sobie wyexportowac najnizszy level modelu 2 razy i przygotowac 2 rozne uvalki. Pozniej podmieszniasz najnizszy poziom modelu w zaleznosci od tego ktorej uvalki potrzebujesz ;))))

 

10 godzin temu, Sebazx6r napisał:

nie

bardzo dziękuję

Edytowane przez Marek Kozera
Napisano
2 godziny temu, Sebazx6r napisał:

Tak zagadza sie. Tylko jedna kwestia podmieniac musisz obj. I drug kwestia. Uv lubi sie lekko zmieniac przy eksporcie imporcie obj. Zbrush ssie.

bardzo dziękuję , tak zrobię  :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności