Napisano 28 Listopad 20204 l Od niedawna zacząłem przygodę ze Zbrushem, napotykam problemy na pozór trywialne, a które mogą przysparzać dużo problemów na początku zwłaszcza jeśli nie zna się oprogramowania. Czy można zrobić w ZBrush na jednym obiekcie więcej niż jeden kanał UV, chciałbym potem wypalić jeden UV, na drugi w obrębie tego samego obiektu? jakby się dało to poproszę od razu o skrót do tej funkcji, z góry dzięki za odpowiedz i Pozdrawiam
Napisano 1 Grudzień 20204 l no tak jak kolega wyzej, nie da sie, ale wydaje mi sie ze od biedy daloby sie obejsc to tylko ze to jest mega upierdliwe. Musialbys przygotowac sobie wyexportowac najnizszy level modelu 2 razy i przygotowac 2 rozne uvalki. Pozniej podmieszniasz najnizszy poziom modelu w zaleznosci od tego ktorej uvalki potrzebujesz ;))))
Napisano 1 Grudzień 20204 l Autor bardzo dziękuję , tak zrobię :-) 1 godzinę temu, KLICEK napisał: no tak jak kolega wyzej, nie da sie, ale wydaje mi sie ze od biedy daloby sie obejsc to tylko ze to jest mega upierdliwe. Musialbys przygotowac sobie wyexportowac najnizszy level modelu 2 razy i przygotowac 2 rozne uvalki. Pozniej podmieszniasz najnizszy poziom modelu w zaleznosci od tego ktorej uvalki potrzebujesz ;)))) 10 godzin temu, Sebazx6r napisał: nie bardzo dziękuję Edytowane 1 Grudzień 20204 l przez Marek Kozera
Napisano 1 Grudzień 20204 l Tak zagadza sie. Tylko jedna kwestia podmieniac musisz obj. I drug kwestia. Uv lubi sie lekko zmieniac przy eksporcie imporcie obj. Zbrush ssie.
Napisano 1 Grudzień 20204 l Autor 2 godziny temu, Sebazx6r napisał: Tak zagadza sie. Tylko jedna kwestia podmieniac musisz obj. I drug kwestia. Uv lubi sie lekko zmieniac przy eksporcie imporcie obj. Zbrush ssie. bardzo dziękuję , tak zrobię :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto