Fireeye Napisano 16 Styczeń 2021 Napisano 16 Styczeń 2021 Wstawiam ostatnio zrobioną moją animację. Jest to kolejna próba i ćwiczenia w animacji postaci. Wykonane w Blender. [VIDEO] 2
Tazio Napisano 17 Styczeń 2021 Napisano 17 Styczeń 2021 Hej, spoko cwiczonko. Mi si enajbardziej podobal fikolek, calkiem dobrze timingowo. Widac przerzyscie intencje postaci. W tej shwili ruchy sa zbyt automatyczne, nie ma przyspieszana ani zwolnienia, wszystko idzie po linie prostej. Pamietaj zeby pracowac z referencjami. Ja oprocz zebranych referencji z neta dodatkowo nagrywam siebie lub kogos z roznymi wariantami danego ruchu. 1
Fireeye Napisano 17 Styczeń 2021 Autor Napisano 17 Styczeń 2021 Dzięki, Rzeczywiście podczas animowania tej postaci było ubogo w referencje. Tych nagrywanych samemu nie było wcale ale na przyszłość postaram się to zmienić. Przyspieszenia i zwolnienia: będę zwracał na to uwagę.
Tazio Napisano 17 Styczeń 2021 Napisano 17 Styczeń 2021 (edytowane) Referencja to jest MUST w animacji. Ja tez robie do shora troche animacji bojowej. Jest troche tego. Ludzie, nawet nie znajacy sie na animacji łatwo wyczuwaja kiedy ruch jest nienaturalny poniewaz wszyscy ciagle sie obserwujemy. Refka to podstawa, a potem najlepiej nagranie siebie lub znajomego to konkretnego ruchu. Musisz wiedziec jak rozklada sie waga ciala itd. Ale powiem ci ze nie jest zle jak na animke bez refek 🙂 Edytowane 17 Styczeń 2021 przez Tazio 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się