Jump to content

Zwiadowca - animacja postaci


Fireeye

Recommended Posts

Hej, spoko cwiczonko. Mi si enajbardziej podobal fikolek, calkiem dobrze timingowo.
Widac przerzyscie intencje postaci.
W tej shwili ruchy sa zbyt automatyczne, nie ma przyspieszana ani zwolnienia, wszystko idzie po linie prostej.
Pamietaj zeby pracowac z referencjami.
Ja oprocz zebranych referencji z neta dodatkowo nagrywam siebie lub kogos z roznymi
wariantami danego ruchu.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki,
Rzeczywiście podczas animowania tej postaci było ubogo w referencje.
Tych nagrywanych samemu nie było wcale ale na przyszłość postaram się to zmienić.
Przyspieszenia i zwolnienia: będę zwracał na to uwagę.

Link to comment
Share on other sites

Referencja to jest MUST w animacji. Ja tez robie do shora troche animacji bojowej. Jest troche tego.
Ludzie, nawet nie znajacy sie na animacji łatwo wyczuwaja kiedy ruch jest nienaturalny poniewaz wszyscy ciagle sie obserwujemy.

Refka to podstawa, a potem najlepiej nagranie siebie lub znajomego to konkretnego ruchu. Musisz wiedziec jak rozklada sie waga ciala itd.
Ale powiem ci ze nie jest zle jak na animke bez refek 🙂

Edited by Tazio
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy