Skyrush Napisano 5 Maj 2021 Napisano 5 Maj 2021 (edytowane) Przymierzam się do powrotu nauki riggowania, maya działa na nodach i potrafi niezły bałagan zrobić w node edytorze, zawsze miałem gdzieś z tyłu głowy "co jeśli będę chciał dodać lub odjąć jakąś funkcjonalność z rigu", czy to nie rozwali całego systemu. No i historia, czy można usunąć jakąś jej część bez problemów? Czy mógłby ktoś coś doradzić, czego unikać, na co uważać, może jakieś tipy? Edytowane 5 Maj 2021 przez Skyrush
Kamil Hepner Napisano 28 Maj 2021 Napisano 28 Maj 2021 Niestety maya ma sporo limitacji i jest przestarzała. Generalnie mówiąc musisz mieć napisany skrypt w Pythonie i ten kod będzie budował rig. Kod jest napisany w miarę modularnie, masz tam jakieś moduły do tworzenia IK, kontrolek, rigu ręki. I jak coś zmieniasz to zmieniasz w kodzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się