Skocz do zawartości

rigging


Skyrush

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do powrotu nauki riggowania, maya działa na nodach i potrafi niezły bałagan zrobić w node edytorze, zawsze miałem gdzieś z tyłu głowy "co jeśli będę chciał dodać lub odjąć jakąś funkcjonalność z rigu", czy to nie rozwali całego systemu. No i historia, czy można usunąć jakąś jej część bez problemów?

Czy mógłby ktoś coś doradzić, czego unikać, na co uważać, może jakieś tipy?   

Edytowane przez Skyrush
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niestety maya ma sporo limitacji i jest przestarzała. Generalnie mówiąc musisz mieć napisany skrypt w Pythonie i ten kod będzie budował rig. Kod jest napisany w miarę modularnie, masz tam jakieś moduły do tworzenia IK, kontrolek, rigu ręki. I jak coś zmieniasz to zmieniasz w kodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności