Napisano 5 Maj 20213 l Przymierzam się do powrotu nauki riggowania, maya działa na nodach i potrafi niezły bałagan zrobić w node edytorze, zawsze miałem gdzieś z tyłu głowy "co jeśli będę chciał dodać lub odjąć jakąś funkcjonalność z rigu", czy to nie rozwali całego systemu. No i historia, czy można usunąć jakąś jej część bez problemów? Czy mógłby ktoś coś doradzić, czego unikać, na co uważać, może jakieś tipy? Edytowane 5 Maj 20213 l przez Skyrush
Napisano 28 Maj 20213 l Niestety maya ma sporo limitacji i jest przestarzała. Generalnie mówiąc musisz mieć napisany skrypt w Pythonie i ten kod będzie budował rig. Kod jest napisany w miarę modularnie, masz tam jakieś moduły do tworzenia IK, kontrolek, rigu ręki. I jak coś zmieniasz to zmieniasz w kodzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto