Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przymierzam się do powrotu nauki riggowania, maya działa na nodach i potrafi niezły bałagan zrobić w node edytorze, zawsze miałem gdzieś z tyłu głowy "co jeśli będę chciał dodać lub odjąć jakąś funkcjonalność z rigu", czy to nie rozwali całego systemu. No i historia, czy można usunąć jakąś jej część bez problemów?

Czy mógłby ktoś coś doradzić, czego unikać, na co uważać, może jakieś tipy?   

Edytowane przez Skyrush

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 569
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety maya ma sporo limitacji i jest przestarzała. Generalnie mówiąc musisz mieć napisany skrypt w Pythonie i ten kod będzie budował rig. Kod jest napisany w miarę modularnie, masz tam jakieś moduły do tworzenia IK, kontrolek, rigu ręki. I jak coś zmieniasz to zmieniasz w kodzie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności