Napisano 8 Kwiecień 20222 l Hej czy jestescie w stanie powiedzieć mi co moze byc powodem tych plam na powierzchniach płaskich jak sufit czy sciany? max 2016, vray 3.4. Uzywam hdri map i widzę, ze jesli nie daję żadnych dodatkowych świateł to wychodzi ładnie, ale nie we wszystkich pomieszczeniach mam tak duże przeszklenia, że światło dziennie wchodzi do środka, wiec używam vray light w lampach. Nie wiem gdzie powinnam coś zmienić, żeby to poprawić.
Napisano 8 Kwiecień 20222 l Hdrka potrzebuje dodatkowych sampli żeby było czysto więc albo je podbij, albo daj lepsze nastawy light cache i iraduance map. Światła załatwiają sprawę bo są bardziej kierunkowe i łatwiej to czysto policzyć niż próbkując mapkę dlatego bardzo często daje się portal lights które biorą kolory z enviro i pomagają zrobić czysty render. Nie pamiętam zupełnie gdzie te nastawy są bo dawno już vraya nie używałem i to jeszcze na majce ale poszukaj w tym co napisałem, powinno tam gdzieś być.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto