Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

mam amatorskie pytanie 😉 otóż na załączonych rysunkach widać problem, w Maxie wszystko jest równo, wszystkie vertexy złączone, a przy eksporcie do substance paintera powstają coś takie nierówności.czy mógłbym prosić o pomoc?

p.s. pewnie był temat,podesłanie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w górach, i przegladanie internetu jest niemal nie osiągalne;)

Dziękuję!!!!!!!!! 

zapytanie.png

zapytanie.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano (edytowane)

Wygląda jakby normale siatki nie miały jak to wycieniować (za mało trójkątów aby podtrzymać iluzję płaskiej powierzchni), w jakim formacie exportujesz z MAXa? Jak OBJ to spróbuj FBX albo gltf.
FBX powinien respektować shading groups z MAXa i teoretyczne problem powinien zniknąć (chyba) - dawno MAXa nie ruszałem wiec mogę się mylić. 

Albo wypal normala w MAXie z hipoly i nadaj na tą wersje siatki.

Edytowane przez Mortom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności