psi_serdelek Napisano 2 Sierpień 2022 Napisano 2 Sierpień 2022 Witam, mam amatorskie pytanie 😉 otóż na załączonych rysunkach widać problem, w Maxie wszystko jest równo, wszystkie vertexy złączone, a przy eksporcie do substance paintera powstają coś takie nierówności.czy mógłbym prosić o pomoc? p.s. pewnie był temat,podesłanie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w górach, i przegladanie internetu jest niemal nie osiągalne;) Dziękuję!!!!!!!!!
Mortom Napisano 2 Sierpień 2022 Napisano 2 Sierpień 2022 (edytowane) Wygląda jakby normale siatki nie miały jak to wycieniować (za mało trójkątów aby podtrzymać iluzję płaskiej powierzchni), w jakim formacie exportujesz z MAXa? Jak OBJ to spróbuj FBX albo gltf. FBX powinien respektować shading groups z MAXa i teoretyczne problem powinien zniknąć (chyba) - dawno MAXa nie ruszałem wiec mogę się mylić. Albo wypal normala w MAXie z hipoly i nadaj na tą wersje siatki. Edytowane 2 Sierpień 2022 przez Mortom
psi_serdelek Napisano 3 Sierpień 2022 Autor Napisano 3 Sierpień 2022 Dziękuję, Mortom !!! zmieniłem siatkę, i pozbyłem się trójkątów, i trochę zmodyfikowałem, i jak wypaliłem normale to pomogło....! 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się