Posted August 2, 20222 yr Witam,聽 mam amatorskie pytanie 馃槈 ot贸偶 na za艂膮czonych rysunkach wida膰 problem, w Maxie wszystko jest r贸wno, wszystkie vertexy z艂膮czone, a przy eksporcie do substance paintera powstaj膮 co艣 takie nier贸wno艣ci.czy m贸g艂bym prosi膰 o pomoc? p.s. pewnie by艂 temat,podes艂anie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w g贸rach, i przegladanie internetu jest niemal nie osi膮galne;) Dzi臋kuj臋!!!!!!!!!聽
August 2, 20222 yr Wygl膮da jakby normale siatki nie mia艂y jak to wycieniowa膰 (za ma艂o tr贸jk膮t贸w aby podtrzyma膰 iluzj臋 p艂askiej powierzchni), w jakim formacie exportujesz z MAXa? Jak OBJ to spr贸buj FBX albo gltf. FBX powinien respektowa膰 shading groups z MAXa i teoretyczne problem powinien znikn膮膰 (chyba) - dawno MAXa nie rusza艂em wiec mog臋 si臋 myli膰.聽 Albo wypal normala w MAXie z hipoly i nadaj na t膮 wersje siatki. Edited August 2, 20222 yr by Mortom
August 3, 20222 yr Author Dzi臋kuj臋, Mortom !!! zmieni艂em siatk臋, i pozby艂em si臋 tr贸jk膮t贸w, i troch臋 zmodyfikowa艂em, i jak wypali艂em normale to pomog艂o....! 馃檪 聽
Create an account or sign in to comment