Jump to content

problem z eksportem modelu


psi_serdelek

Recommended Posts

Witam,聽

mam amatorskie pytanie 馃槈 ot贸偶 na za艂膮czonych rysunkach wida膰 problem, w Maxie wszystko jest r贸wno, wszystkie vertexy z艂膮czone, a przy eksporcie do substance paintera powstaj膮 co艣 takie nier贸wno艣ci.czy m贸g艂bym prosi膰 o pomoc?

p.s. pewnie by艂 temat,podes艂anie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w g贸rach, i przegladanie internetu jest niemal nie osi膮galne;)

Dzi臋kuj臋!!!!!!!!!聽

zapytanie.png

zapytanie.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wygl膮da jakby normale siatki nie mia艂y jak to wycieniowa膰 (za ma艂o tr贸jk膮t贸w aby podtrzyma膰 iluzj臋 p艂askiej powierzchni), w jakim formacie exportujesz z MAXa? Jak OBJ to spr贸buj FBX albo gltf.
FBX powinien respektowa膰 shading groups z MAXa i teoretyczne problem powinien znikn膮膰 (chyba) - dawno MAXa nie rusza艂em wiec mog臋 si臋 myli膰.聽

Albo wypal normala w MAXie z hipoly i nadaj na t膮 wersje siatki.

Edited by Mortom
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy