Jump to content

problem z eksportem modelu


psi_serdelek

Recommended Posts

Witam,聽

mam amatorskie pytanie 馃槈 ot贸偶 na za艂膮czonych rysunkach wida膰 problem, w Maxie wszystko jest r贸wno, wszystkie vertexy z艂膮czone, a przy eksporcie do substance paintera powstaj膮 co艣 takie nier贸wno艣ci.czy m贸g艂bym prosi膰 o pomoc?

p.s. pewnie by艂 temat,podes艂anie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w g贸rach, i przegladanie internetu jest niemal nie osi膮galne;)

Dzi臋kuj臋!!!!!!!!!聽

zapytanie.png

zapytanie.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wygl膮da jakby normale siatki nie mia艂y jak to wycieniowa膰 (za ma艂o tr贸jk膮t贸w aby podtrzyma膰 iluzj臋 p艂askiej powierzchni), w jakim formacie exportujesz z MAXa? Jak OBJ to spr贸buj FBX albo gltf.
FBX powinien respektowa膰 shading groups z MAXa i teoretyczne problem powinien znikn膮膰 (chyba) - dawno MAXa nie rusza艂em wiec mog臋 si臋 myli膰.聽

Albo wypal normala w MAXie z hipoly i nadaj na t膮 wersje siatki.

Edited by Mortom
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy