psi_serdelek Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 Witam,聽 mam amatorskie pytanie 馃槈 ot贸偶 na za艂膮czonych rysunkach wida膰 problem, w Maxie wszystko jest r贸wno, wszystkie vertexy z艂膮czone, a przy eksporcie do substance paintera powstaj膮 co艣 takie nier贸wno艣ci.czy m贸g艂bym prosi膰 o pomoc? p.s. pewnie by艂 temat,podes艂anie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w g贸rach, i przegladanie internetu jest niemal nie osi膮galne;) Dzi臋kuj臋!!!!!!!!!聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 (edited) Wygl膮da jakby normale siatki nie mia艂y jak to wycieniowa膰 (za ma艂o tr贸jk膮t贸w aby podtrzyma膰 iluzj臋 p艂askiej powierzchni), w jakim formacie exportujesz z MAXa? Jak OBJ to spr贸buj FBX albo gltf. FBX powinien respektowa膰 shading groups z MAXa i teoretyczne problem powinien znikn膮膰 (chyba) - dawno MAXa nie rusza艂em wiec mog臋 si臋 myli膰.聽 Albo wypal normala w MAXie z hipoly i nadaj na t膮 wersje siatki. Edited August 2, 2022 by Mortom Link to comment Share on other sites More sharing options...
psi_serdelek Posted August 3, 2022 Author Share Posted August 3, 2022 Dzi臋kuj臋, Mortom !!! zmieni艂em siatk臋, i pozby艂em si臋 tr贸jk膮t贸w, i troch臋 zmodyfikowa艂em, i jak wypali艂em normale to pomog艂o....! 馃檪 聽 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 馃憤 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now