Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam !

Podchodzę do tematu hobbistycznie, próbuje nauczyć się tworzenia realistycznych scen przy użyciu Mayi i RenderMana.

Kupiłem poradniki, modelowanie, anmacja renderowanie. Przeważnie z Udemy. Ale ja nie o tym - zaczynam od nieśmiertelnej puszki coli - wymodelowałem ją ale co dalej - czy jest jakiś kurs który podchodzi KOMPLEKSOWO do tematu ? Z tego, co widzę to one są podzielone i żaden nie zazębia się z drugim - osobiście potrzebuje pięciu - modelowanie, teksturowanie (i wszystko co sie z tym wiąże), budowanie sceny (światła, kamery otoczenie), animacja no i renderowanie.

takie kursy są ale np. każdy opera się na innym przykładzie, modelu itp. No i teraz utknąłem bo nie umiem wyświetlić mapy uv na tej nieszczesnej puszce coli - oczywiscie jak wybieram RM jako renderer,w  arnoldzie jest ok. To tylko przykład - wiem, że trzeba się uczyć  w praktyce ale potrzebne są jakieś wspólne podstawy co robić.

Jeżeli znacie takie kursy textury, mapy uv w Mayi i RM to podzielcie się proszę linkami.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 707
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
2 godziny temu, yabba235 napisał:

No i teraz utknąłem bo nie umiem wyświetlić mapy uv na tej nieszczesnej puszce coli - oczywiscie jak wybieram RM jako renderer,w  arnoldzie jest ok

A prx shader jest na obiekcie?
Na https://www.fxphd.com/courses/ masz do rendermana, ale najnowszy to jest z 2019 a reszta od 2015 w dół no i oczywiście strona pixara https://renderman.pixar.com/learn. Renderman fajny silnik, ale jeden z trudniejszych 

Napisano

Może spróbuj 3Delight mają fajną renderfarmę + punkty renderowania które się tak szybko nie kończą. W sumie też możesz mieć mało tutoriali, ale ja dałem rade z HDRI i wyrenderowaniem np. postaci. Szybki jest 😉

Napisano

A dlaczego akurat renderman? Skoro jesteś początkujący to może warto zacząć od arnolda bo na yt jest masa tutoriali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności