Napisano 21 Listopad 20222 l Czesc, Czy ktos sie jeszcze tym bawi? Mam problem ze znikajacymi poligonami 馃檪聽i ze szczatkowym generowaniem drewna przy uzyciu tekstur proceduralnych jak i obrazu drewna z jpg. Nie wiem czy to jest moja amatorska nie wiedza na temat tych konkretnych zagadniec czy poprostu permanentny blad programu. Ktos moglby pomoc? udostepnie model do sprawdzenia :)
Napisano 21 Listopad 20222 l Poka偶 screeny, pokaz model to mo偶e kto艣 pomo偶e cho膰 niekoniecznie z u偶yciem lightwave, mo偶e problem le偶e膰 gdzie艣 indziej a z opisu niewiele wiadomo.聽
Napisano 21 Listopad 20222 l Boolean u偶yty? mo偶e jest ngon na przedniej 艣ciance i znika w renderze. Wyeksportuj np do obj i zaimportuj ponownie i zobacz czy dzia艂a czy jest dziura聽 聽 a聽 codo generowania drewna to proceduralna tekstura 2d? a uva艂ki s膮 dobre? 馃檪聽 Edytowane 21 Listopad 20222 l przez Destroyer
Napisano 6 Grudzie艅 20222 l Autor Zrobilem tak jak poradziles ale nic sie nie zmienilo. Wpadlem na pomysl zmiany scianek na trojkatne i sprawa ze znikajacymi poligonami sie rozwiazala. Material rowniez udlo sie naprawic , okazalo sie ze w predefiniowanym podstawowym materiale byl ustawiony szum na warstwie alfa , i to powodowalo takie generowane przezroczyste dziury. Wszystko smiga jak marzenie. Wielkie dzieki za pomoc.
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto