Napisano 21 Listopad 20222 l Czesc, Czy ktos sie jeszcze tym bawi? Mam problem ze znikajacymi poligonami 🙂 i ze szczatkowym generowaniem drewna przy uzyciu tekstur proceduralnych jak i obrazu drewna z jpg. Nie wiem czy to jest moja amatorska nie wiedza na temat tych konkretnych zagadniec czy poprostu permanentny blad programu. Ktos moglby pomoc? udostepnie model do sprawdzenia :)
Napisano 21 Listopad 20222 l Pokaż screeny, pokaz model to może ktoś pomoże choć niekoniecznie z użyciem lightwave, może problem leżeć gdzieś indziej a z opisu niewiele wiadomo.
Napisano 21 Listopad 20222 l Boolean użyty? może jest ngon na przedniej ściance i znika w renderze. Wyeksportuj np do obj i zaimportuj ponownie i zobacz czy działa czy jest dziura a codo generowania drewna to proceduralna tekstura 2d? a uvałki są dobre? 🙂 Edytowane 21 Listopad 20222 l przez Destroyer
Napisano 6 Grudzień 20222 l Autor Zrobilem tak jak poradziles ale nic sie nie zmienilo. Wpadlem na pomysl zmiany scianek na trojkatne i sprawa ze znikajacymi poligonami sie rozwiazala. Material rowniez udlo sie naprawic , okazalo sie ze w predefiniowanym podstawowym materiale byl ustawiony szum na warstwie alfa , i to powodowalo takie generowane przezroczyste dziury. Wszystko smiga jak marzenie. Wielkie dzieki za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto