Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc,

Czy ktos sie jeszcze tym bawi?

Mam problem ze znikajacymi poligonami 🙂 i ze szczatkowym generowaniem drewna przy uzyciu tekstur proceduralnych jak i obrazu drewna z jpg.

Nie wiem czy to jest moja amatorska nie wiedza na temat tych konkretnych zagadniec czy poprostu permanentny blad programu.

Ktos moglby pomoc? udostepnie model do sprawdzenia :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano (edytowane)

Boolean użyty? może jest ngon na przedniej ściance i znika w renderze. Wyeksportuj np do obj i zaimportuj ponownie i zobacz czy działa czy jest dziura 

 

a  codo generowania drewna to proceduralna tekstura 2d? a uvałki są dobre? 🙂 

Edytowane przez Destroyer
Napisano

Zrobilem tak jak poradziles ale nic sie nie zmienilo. Wpadlem na pomysl zmiany scianek na trojkatne i sprawa ze znikajacymi poligonami sie rozwiazala. Material rowniez udlo sie naprawic , okazalo sie ze w predefiniowanym podstawowym materiale byl ustawiony szum na warstwie alfa , i to powodowalo takie generowane przezroczyste dziury. Wszystko smiga jak marzenie. Wielimage.thumb.png.b1a37aa65c3753e21804b453f2271f67.pngkie dzieki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności