Alcazar Napisano 21 Listopad 2022 Napisano 21 Listopad 2022 Czesc, Czy ktos sie jeszcze tym bawi? Mam problem ze znikajacymi poligonami 🙂 i ze szczatkowym generowaniem drewna przy uzyciu tekstur proceduralnych jak i obrazu drewna z jpg. Nie wiem czy to jest moja amatorska nie wiedza na temat tych konkretnych zagadniec czy poprostu permanentny blad programu. Ktos moglby pomoc? udostepnie model do sprawdzenia :)
Destroyer Napisano 21 Listopad 2022 Napisano 21 Listopad 2022 Pokaż screeny, pokaz model to może ktoś pomoże choć niekoniecznie z użyciem lightwave, może problem leżeć gdzieś indziej a z opisu niewiele wiadomo.
Destroyer Napisano 21 Listopad 2022 Napisano 21 Listopad 2022 (edytowane) Boolean użyty? może jest ngon na przedniej ściance i znika w renderze. Wyeksportuj np do obj i zaimportuj ponownie i zobacz czy działa czy jest dziura a codo generowania drewna to proceduralna tekstura 2d? a uvałki są dobre? 🙂 Edytowane 21 Listopad 2022 przez Destroyer
Alcazar Napisano 6 Grudzień 2022 Autor Napisano 6 Grudzień 2022 Zrobilem tak jak poradziles ale nic sie nie zmienilo. Wpadlem na pomysl zmiany scianek na trojkatne i sprawa ze znikajacymi poligonami sie rozwiazala. Material rowniez udlo sie naprawic , okazalo sie ze w predefiniowanym podstawowym materiale byl ustawiony szum na warstwie alfa , i to powodowalo takie generowane przezroczyste dziury. Wszystko smiga jak marzenie. Wielkie dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się