Myoghi Napisano 22 Marzec Napisano 22 Marzec Witam. Mam problem z plikiem .glb. Klient wysłał mi plik stp żebym dodał do niego 9 materiałów i eksportował go w formacie glb. Dodalem materiały, zrobilem uv mape. We wszystkich programach jak blender, substance paiter, paint materialy są i wszystko jest ok. Problem sie robi gdy klient chce dodać model na swoja strone internetową jego program wykrywa tylko 3 materiały na modelu. Pomoże ktos?
Destroyer Napisano 22 Marzec Napisano 22 Marzec To może jest problem z silnikiem/ pluginem na stronie internetowej po stronie klienta i ma takie ograniczenia?
Myoghi Napisano 22 Marzec Autor Napisano 22 Marzec Klient transformuje plik glb na jsx. Czy tu moze pojawiać sie problem? Ciezko mi powiedziec z jakiego silnika on korzysta. Dostaje od niego tylko info ze brak materiałów
Destroyer Napisano 22 Marzec Napisano 22 Marzec Zapytaj czy ma inny plik w którym działa więcej niż 3 materiały, jeśli tak to poproś I sprawdź czy czymś się różni w budowie od twojego
Destroyer Napisano 23 Marzec Napisano 23 Marzec Generalnie w takich sytuacjach gdy coś nie ma sensu dlaczego coś nie dział to trzeba eliminować potencjale problemy aż znajdzie się winowajcę. Jak mawiał słynny Sherlock Holmes "Wyeliminuj wszystko nawet to co niemożliwe a nie będzie bandyctwa, nie będzie złodziejstwa i nie będzie niczego" 😄
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się