Napisano 8 Listopad 20248 Lis Kiedy renderuje widok z camera physical to nie widać żadnych materiałów w modelu, a w jak renderuje widok z perspektywy to materiały są. Czy ktoś wie czemu? Proszę o pomoc
Napisano 8 Listopad 20248 Lis Może nastawy kamery są za mocno podbite i przepala całość tak bardzo, że nie widać materiałów? Chyba nie można przypisać material overide do samej kamery ale nie wiem jak jest teraz i jeszcze w 3ds maxie
Napisano 8 Listopad 20248 Lis Autor świateł też nie widać. Wszystko zrobiłam przez vray - światła i materiały
Napisano 8 Listopad 20248 Lis Autor Udało mi się rozwiązać problem. W opcjach kamery color/exposure ustawiłam no exposure i wszystko jest ok
Napisano 8 Listopad 20248 Lis pokaż jak wygląda render z obu kamer edit no czyli miałem rację, że nastawy kamery były pokiełbasione 🙂 Edytowane 8 Listopad 20248 Lis przez Destroyer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto