sinclar Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Zapewne ten temat byl juz wczesniej walkowany, ale jako, ze jestem raczej kiepskim forumowiczem i b. rzadko sie tutaj udzielam, przegladam tematy, wiec zapewne powyzsze zagadnienie umknelo mej uwadze :]. Wiec, czy ktos juz bawil sie jakims pluginem do miesni ? - czy jest wogole gdzies dostepny/sensowny i nie mordujacy komputer plugin do miesni ? I jesli go testowalscie, to co o nim sadzicie ? - wady/zalety Z gory dzieki za odpowiedz
Reanimator Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Bilay, za to powinienes dostac banana, bo plug jest komercyjny.
sinclar Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 Faktycznie, plugin jest swietny, nawet wiecej - zaj..isty, ale ma jedna zasadnicza wade ... jest pod mayke. sorki, bo teraz widze, ze zapomnialem - szukam czegos pod maxa.
Kris_R Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 najlepiej mięśnie postawić po swojemu na zaszdzie deformerów kątowych w oparciu o morfing... zwykły Skin to potrafi
hrydek Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Mięśnie w maxie to nie wiem, czy ktokolwiek robił porządnie. Ja bym sie skłaniał ku metodzie Tarona w Messiahu. http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=187770 Na rendernodzie widziałem filmik z Siggraphu, gdzie on to pokazuje (i pare innych rzeczy) A tu takie ogólne linki do takowych rzeczy. Głównie sie pisze takie rzeczy pod Mayke- jakoś to bardziej używany soft w filmach. http://www.creaturetd.com/forums/viewforum.php?f=9 http://jonhandhisdog.com/forum/index.php?showtopic=386
sbx Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 jest taki plugin "Absolute Character Tools", nie wiem czy jest dobry, ale na zdjeciach ladnie sie prezentuje :)
sinclar Napisano 29 Listopad 2004 Autor Napisano 29 Listopad 2004 Metoda Tarona jest niezwykle interesujaca, dala mi troszeczke do myslenia, tzn. nakierowala mnie na troszeczke inny tor.... i swietnie opisany temat shadera. sbx: - O cos takiego wlasnie mi chodzilo ( faktycznie wyglada to zachecajaco ). Dzieki.
Master Kiełbaster Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 ACT ładnie chodzi do pewnego momentu... Przy maksymalnym wygięciu niektórych kończyn zaczyna się kaszanić. Ponadto robienie całego szkieletu kość po kości to głupia zabawa :P. Całkiem niezle działa skinmorph w maxie 7.
Kris_R Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Właśnie o tym pisałem wcześniej. To zupełnie zadowalająca technika w większości przypadków. Chyba że masz do zrobienia naprawdę potężne mięśnie i w dodatku potężnie symulowane. Wtedy taki plug może sporo ułatwić. Decyzja należy do Ciebie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się