Napisano 21 Listopad 200420 l Zapewne ten temat byl juz wczesniej walkowany, ale jako, ze jestem raczej kiepskim forumowiczem i b. rzadko sie tutaj udzielam, przegladam tematy, wiec zapewne powyzsze zagadnienie umknelo mej uwadze :]. Wiec, czy ktos juz bawil sie jakims pluginem do miesni ? - czy jest wogole gdzies dostepny/sensowny i nie mordujacy komputer plugin do miesni ? I jesli go testowalscie, to co o nim sadzicie ? - wady/zalety Z gory dzieki za odpowiedz
Napisano 21 Listopad 200420 l Autor Faktycznie, plugin jest swietny, nawet wiecej - zaj..isty, ale ma jedna zasadnicza wade ... jest pod mayke. sorki, bo teraz widze, ze zapomnialem - szukam czegos pod maxa.
Napisano 22 Listopad 200420 l najlepiej mięśnie postawić po swojemu na zaszdzie deformerów kątowych w oparciu o morfing... zwykły Skin to potrafi
Napisano 28 Listopad 200420 l Mięśnie w maxie to nie wiem, czy ktokolwiek robił porządnie. Ja bym sie skłaniał ku metodzie Tarona w Messiahu. http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=187770 Na rendernodzie widziałem filmik z Siggraphu, gdzie on to pokazuje (i pare innych rzeczy) A tu takie ogólne linki do takowych rzeczy. Głównie sie pisze takie rzeczy pod Mayke- jakoś to bardziej używany soft w filmach. http://www.creaturetd.com/forums/viewforum.php?f=9 http://jonhandhisdog.com/forum/index.php?showtopic=386
Napisano 29 Listopad 200420 l jest taki plugin "Absolute Character Tools", nie wiem czy jest dobry, ale na zdjeciach ladnie sie prezentuje :)
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor Metoda Tarona jest niezwykle interesujaca, dala mi troszeczke do myslenia, tzn. nakierowala mnie na troszeczke inny tor.... i swietnie opisany temat shadera. sbx: - O cos takiego wlasnie mi chodzilo ( faktycznie wyglada to zachecajaco ). Dzieki.
Napisano 29 Listopad 200420 l ACT ładnie chodzi do pewnego momentu... Przy maksymalnym wygięciu niektórych kończyn zaczyna się kaszanić. Ponadto robienie całego szkieletu kość po kości to głupia zabawa :P. Całkiem niezle działa skinmorph w maxie 7.
Napisano 29 Listopad 200420 l Właśnie o tym pisałem wcześniej. To zupełnie zadowalająca technika w większości przypadków. Chyba że masz do zrobienia naprawdę potężne mięśnie i w dodatku potężnie symulowane. Wtedy taki plug może sporo ułatwić. Decyzja należy do Ciebie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto