VAstudio Napisano 28 Listopad Napisano 28 Listopad (edytowane) Czy ktoś spotkał się z problemem w Eksploratorze plików w Windows 10? Objawy: Eksplorator działa bardzo powoli. Nie da się wejść na partycję – zielony pasek ładowania cały czas się przesuwa. Dysk działa poprawnie, można normalnie zapisywać na nim dane. Dysk został sprawdzony odpowiednimi narzędziami diagnostycznymi i jest sprawny. Czy ktoś miał taki problem i znalazł rozwiązanie (poza formatowaniem systemu)? Dodam, że poprzez programy można normalnie odczytywać dane z dysku, np jak importuję coś do maxa to wszystko działa prawidłowo. Z góry dziękuję za pomoc! Edytowane 28 Listopad przez VAstudio
natas Napisano 29 Listopad Napisano 29 Listopad Miałem podłączoną stację dokującą z hdd i te dyski już były na granicy śmierci po odłączeniu się poprawiło ale nie wiem czy to było powodem bo w takich sytuacjach to robię całą kolejkę różnych rzeczy i nie wiem co dokładnie pomogło. Defragmentacja(jeżeli nie masz automatycznie). Naprawa plików systemowych czyli cmd jako administrator DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth SFC /Scannow jeszcze chkdsk C: /f /r wbudowany cleener w w10 obecnie całkiem sobie nieźle radzi z czyszczeniem tmp-tów itp. ...chmm wyłącz cortanę.
wujek_kane Napisano 29 Listopad Napisano 29 Listopad Podobne objawy potrafi dawać niedziałający dysk sieciowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się