Retrogranie Napisano 24 Luty Napisano 24 Luty Siema! jestem tu nowy od dawna mam bulwersujący problem.Otóż podczas renderingu tekstury,którą chciałem przerobić na PBR.Wyskoczył error i w tym czasie,program Unreal Engine 5 ma takie miganie na krawędziach.Można to jakoś naprawić 😞 ? Zresetowałem oba karty graficzne w menedżer urządzeń,i dobrze było bo wcześniej było słabe oświetlenie na teksturach w U5. No i teraz te głupie śnieżenie jest.Proszę o pomoc :(
Destroyer Napisano 24 Luty Napisano 24 Luty Nie wygląda to na uszkodzoną kartę 😉 W viewporcie często są takie nieostre i skaczące linie i problemy z antialiasingiem albo jak tutaj pewnie z zfighting bo ciężko określić co tam jest daleko od kamery, może pomarańczowe podświetlenie zaznaczonego elementu?
Retrogranie Napisano 25 Luty Autor Napisano 25 Luty Dzięki Bogu,bo wszystko potrafię zniszczyć xD.A robię sobie Carmageddon z 1997 ale w tym silniku. A w blenderze robię autka. 1
Retrogranie Napisano 25 Luty Autor Napisano 25 Luty "pomarańczowe podświetlenie zaznaczonego elementu" Raczej nie,tak jak mówiłeś problem stoi przy viewport. Czasami tak mam że tekstury się rwą,ale myślę że gra będzie okej.Ewentualnie,wpadłem na pomysł że gdyby zrobić grę,i ją spakować.Potem wysłać do jakiegoś pana z mocnym komputerem,i on ustawi na najwyższe ustawienia,a potem znowu spakuje tak jak ja.I wysłać to do jakiejś wytwórni,która się zajmuje grami,ale muszę otrzymać od nich pozytywne odpowiedzi,wtedy mogą wydać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się