Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich. Dopiero zaczynam wiec mam masę pytań, ale zacznę może od przykładu. Mam projekt piłki tenisowej (STL), piłka składa się z trzech elementów, 1 element pionowy, nazwijmy go "C pion", 2 element poziomy, nazwijmy go C poziom" 3 element łączący C pion z C poziom, nazwijmy go "Łącznik". Oczywiście plik STL nie jest podzielony na części tylko jest to model piłki w całości. Chciałbym ustawić grubość ścianki piłki na np 2mm i pociąć tą piłkę tak żeby oddzielić C pion od łącznika i C poziom od Łącznika , tak żeby powstały trzy elementy piłki i nie wiem jak tego dokonać. Może mnie ktoś naprowadzić.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w blenderze

możesz zastosować element minimalnej grubości żeby linię cięcia zrobić i potem selekcją wyodrębnić elementy

ewentualnie jeśli jesteś w stanie zaznaczanie np loop edge zrobić to też w daną stronę zaznaczyć obiekt i też wyodrębnić obiekt z selekcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności