uncle Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 hmm tak sobie korzystam z max7 testuje i takie pytania: czemu opcja see throght powoduje to ze obiekt jest kompletnie niewidoczny? to samo sie tyczy materialow z opacity na np 50% ustawionych , obiekt z takim materialem znika O_o na shaded jest niewidozcny czemu przy dosc duzym zblizeniu do obiektu, niektore inne obiekty zaczynaja znikac podczas rotacji kamery? pod pewnymi kontami obiekt jest niewidoczny.. czemu opcja constrains kiedy zmieniam na edge, potem zaznaczam vertexa, sama wraca na none? dopiero za drugim razem moge po edgesie przesowac? to narazie tyle "denerwojacych" rzeczy
Marcin Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 mi jakos see trought dziala jak nalezy ... tak amo z opacity .... zblizenie tak samo ... normalnie dziala to w openGL , DirectX 8.1 i 9 i na sterownikach od FireGL x2 ...
jaras Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 heloł, też mi działa ... (direct3d 9.0 Quadro4 700 XGL ) coś musisz mieć z konfiguracją nie teges pozdro
Marcin Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 sprawdz ustawienia karty graficznej we właściwosci ekranu ... mozliwe ze cos tam ustawiales i moze miec to zwiazek z bugami w maxie
uncle Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 w 6.0 wszystko jest ok, tylko tutaj padaka, sciagne nowe stery do karty graficznej (fx 5700)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się