Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hmm tak sobie korzystam z max7 testuje

i takie pytania:

czemu opcja see throght powoduje to ze obiekt jest kompletnie niewidoczny?

to samo sie tyczy materialow z opacity na np 50% ustawionych , obiekt z takim materialem znika O_o na shaded jest niewidozcny

 

czemu przy dosc duzym zblizeniu do obiektu, niektore inne obiekty zaczynaja znikac podczas rotacji kamery? pod pewnymi kontami obiekt jest niewidoczny..

 

czemu opcja constrains kiedy zmieniam na edge, potem zaznaczam vertexa, sama wraca na none? dopiero za drugim razem moge po edgesie przesowac?

 

to narazie tyle "denerwojacych" rzeczy

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mi jakos see trought dziala jak nalezy ... tak amo z opacity .... zblizenie tak samo ...

 

normalnie dziala to w openGL , DirectX 8.1 i 9 i na sterownikach od FireGL x2 ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności