Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hmm tak sobie korzystam z max7 testuje

i takie pytania:

czemu opcja see throght powoduje to ze obiekt jest kompletnie niewidoczny?

to samo sie tyczy materialow z opacity na np 50% ustawionych , obiekt z takim materialem znika O_o na shaded jest niewidozcny

 

czemu przy dosc duzym zblizeniu do obiektu, niektore inne obiekty zaczynaja znikac podczas rotacji kamery? pod pewnymi kontami obiekt jest niewidoczny..

 

czemu opcja constrains kiedy zmieniam na edge, potem zaznaczam vertexa, sama wraca na none? dopiero za drugim razem moge po edgesie przesowac?

 

to narazie tyle "denerwojacych" rzeczy

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 764
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi jakos see trought dziala jak nalezy ... tak amo z opacity .... zblizenie tak samo ...

 

normalnie dziala to w openGL , DirectX 8.1 i 9 i na sterownikach od FireGL x2 ...

Napisano

heloł, też mi działa ... (direct3d 9.0 Quadro4 700 XGL ) coś musisz mieć z konfiguracją nie teges

pozdro

Napisano

sprawdz ustawienia karty graficznej we właściwosci ekranu ... mozliwe ze cos tam ustawiales i moze miec to zwiazek z bugami w maxie

Napisano
  • Autor

w 6.0 wszystko jest ok, tylko tutaj padaka, sciagne nowe stery do karty graficznej (fx 5700)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności