Skocz do zawartości

Scena 3d- wnętrze


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo ładna wizualizacja !

 

mhm ... super ;)

 

ujecie lezy ... kompletnie nie pokazuje niczego ciekawego w projekcie ...

 

poczytaj sobie co to area shadow albo arealight bo te cienie wygladaja tak ostro ze nie wiadomo czy to cienie czy kolorystyka ...

 

kolory tez nudne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok! przeanalizowałe dokładnie scenke i tak: starsznie cienie zalegają pod schodami (dala mnie jedna ciemna plama) po za dałeś wielopunktowe oświetlenie co strasznie rozbija kstzałty (cienie zlewają się z detalami co uniemożliwia dobre spojrzenie na wnętrze) popracuj nad tym bo projekt jest w porządku ale nad renderkami i mapowaniem to chyba nie siedziałeś za długo?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z opiniami powyżej, najbardziej mnie rozwaliło ustawienie drzwi na 1 renderze [można się zaklinować przy takim ustawieniu]. Ja proponuje dodać jakieś szczegóły, obraz na ścianie, albo coś w tym stylu i zmienił bym kadr w 1 renderze [wycofał kamerę i złapał fragment podłogi], może to by polepszyło scenę, na drugim piętrze w tym gabinecie za przeszklonymi drzwiami, jest bardzo, ale to bardzo pusto [dorzuć coś tam] i popracuj nad kolorami. Zastosuj jakieś inne światło, albo przeżuć się na Vray’a, albo inny render.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ ja uwielbiam interiory - więc:

1/ bez radiacji zapomnij o "porządnym" wnętrzu" (chyba że fake)

2/ prace z takimi cieniami to już przeszłość

3/ heheheh widzę WIELKI BUG charakterystyczny dla początkujących w tym temacie (interiory) tzw. wypalenia na podłodze i ścianach które są trudne do zlikwidowania (ja nie stosuję GI > i jest to jeszcze trudniejsze ale powoli mi wychodzi: http://www.imageuploader.net/show.php?img=301035Room.jpg - jescze plastikowe ale pracuję nad tym)

4/ jak już stosujesz światła we wnętrzach to spróbuj zastosować światła z tzw. fallow i ogranicz je do np: 1 metra. wtedy będą oświetlały teren "reginalnie" a nie całą scenę.

5/ lustra posiadają pewne zniekształcenia na powierzchni (nie są idealnie płaskie) więc wszystko co się w nich odbija jest lekko zniekształcone dotyczy to też szyb.

Drobniejszych szczegółów się nie czepiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do mnie to ogólne wrażenie jest pozytywne, dopierio kiedy się lepiej przyjżałem dostałem wytrzeszczu gałek:P

mówiłeś, że narzucono ci kolorystykę-ok,ale texturki i mapy sam wybierałeś\robiłes, jednym słowem jest co poprawiać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności