tweety Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 lepiej by wyglądało z GI bo scanlinem trzeba się napocić aby dobrze oświetlić scenkę.
MSgraf Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 Bardzo ładna wizualizacja ! A masz moze więcej renderów??? Pozdr MS
Marcin Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 Bardzo ładna wizualizacja ! mhm ... super ;) ujecie lezy ... kompletnie nie pokazuje niczego ciekawego w projekcie ... poczytaj sobie co to area shadow albo arealight bo te cienie wygladaja tak ostro ze nie wiadomo czy to cienie czy kolorystyka ... kolory tez nudne ...
tweety Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 ok! przeanalizowałe dokładnie scenke i tak: starsznie cienie zalegają pod schodami (dala mnie jedna ciemna plama) po za dałeś wielopunktowe oświetlenie co strasznie rozbija kstzałty (cienie zlewają się z detalami co uniemożliwia dobre spojrzenie na wnętrze) popracuj nad tym bo projekt jest w porządku ale nad renderkami i mapowaniem to chyba nie siedziałeś za długo? pozdr
tomeg Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 pomijam jakośc wykonania ,natomiast ustawienie drzwi jest fatalne (patrz 1 obrazek).żaden architekt tak by ich nie ustawił jak już by musiał to otwierane do wew.kadr jest nie najlepszy obniż go by nie ucinały drzwi
MichalNowak Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 Zgadzam się z opiniami powyżej, najbardziej mnie rozwaliło ustawienie drzwi na 1 renderze [można się zaklinować przy takim ustawieniu]. Ja proponuje dodać jakieś szczegóły, obraz na ścianie, albo coś w tym stylu i zmienił bym kadr w 1 renderze [wycofał kamerę i złapał fragment podłogi], może to by polepszyło scenę, na drugim piętrze w tym gabinecie za przeszklonymi drzwiami, jest bardzo, ale to bardzo pusto [dorzuć coś tam] i popracuj nad kolorami. Zastosuj jakieś inne światło, albo przeżuć się na Vray’a, albo inny render.
Vorek Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 Cienie to jedno, światła to drugie ale do poprawy sa jeszcze materiały (zwłaszcza ściany się rzucją w oczy, stanowczo za gładkie i zbyt odbijają światło)
Moniques Napisano 25 Listopad 2004 Autor Napisano 25 Listopad 2004 Dzieki za uwagi :) Co do drzwi.... nie ja robilam projekt tego obiektu. Mialam za zadanie wykonac wizualizacje. Kolorystyka również byla narzucona odgórnie :) Pozdr
Gość Savoy Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 Ponieważ ja uwielbiam interiory - więc: 1/ bez radiacji zapomnij o "porządnym" wnętrzu" (chyba że fake) 2/ prace z takimi cieniami to już przeszłość 3/ heheheh widzę WIELKI BUG charakterystyczny dla początkujących w tym temacie (interiory) tzw. wypalenia na podłodze i ścianach które są trudne do zlikwidowania (ja nie stosuję GI > i jest to jeszcze trudniejsze ale powoli mi wychodzi: http://www.imageuploader.net/show.php?img=301035Room.jpg - jescze plastikowe ale pracuję nad tym) 4/ jak już stosujesz światła we wnętrzach to spróbuj zastosować światła z tzw. fallow i ogranicz je do np: 1 metra. wtedy będą oświetlały teren "reginalnie" a nie całą scenę. 5/ lustra posiadają pewne zniekształcenia na powierzchni (nie są idealnie płaskie) więc wszystko co się w nich odbija jest lekko zniekształcone dotyczy to też szyb. Drobniejszych szczegółów się nie czepiam. Pozdrawiam.
SAIRAM Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 co do mnie to ogólne wrażenie jest pozytywne, dopierio kiedy się lepiej przyjżałem dostałem wytrzeszczu gałek:P mówiłeś, że narzucono ci kolorystykę-ok,ale texturki i mapy sam wybierałeś\robiłes, jednym słowem jest co poprawiać!!
Rekomendowane odpowiedzi