Baldack Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 jak zrobic gdy mamy np.reke a ona sie zgina ... to wtedy rosnie biceps(w realu)... jak to zrobic w max6... albo gdy jest noga i odchyla sie ja do tylu to wtedy wierzcholki z tylka staja sie wklesle a powinny isc do goor??help(bo nie wiem)
MaGuu Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 Powiem Ci że w max7 jest taka opcja jak SkinMorf (czy jakoś tak) tam dość łatwo się to robi. Zapraszam do tutków z Descreet-a. Co do 6 to nie mam pojęcia :)
Baldack Napisano 4 Grudzień 2004 Autor Napisano 4 Grudzień 2004 własinie wiem ale 7 to trial i zabardzo mi obciaz kompa
ZOMO Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 jak uzywasz Skin to poprosu uzyj Bulge Gizmo ( w rolloucie Skin .. zobacz w help). Ustawiasz FFD jak ma wygladac biceps jak reka jest zgieta i voila .. jak zegniesz reke to FFD zmieni mesh na taki jaki ustawiles w danym kacie miedzy kosciami. co do tylka to musisz pobawic sie ze Skin Weights recznie przy kazdym vertexie zeby uzyskac ksztalt jaki chcesz.
F/X Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 Ja proponuje pewien plugin. Ale nie pamientam jak się nazywa. Poszuka na forum, a znajdziesz
Baldack Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 dzieki....ale jakby nie patrzec to w max7 to jest ale on mi tak obciaza pc ze szkoda gadac...a co do plug-in to i tak musze poszukac ... jeszcze raz dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się