Skocz do zawartości

biceps a animacja...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak zrobic gdy mamy np.reke a ona sie zgina ... to wtedy rosnie biceps(w realu)...

jak to zrobic w max6...

albo gdy jest noga i odchyla sie ja do tylu to wtedy wierzcholki z tylka staja sie wklesle a powinny isc do goor??help(bo nie wiem)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem Ci że w max7 jest taka opcja jak SkinMorf (czy jakoś tak) tam dość łatwo się to robi. Zapraszam do tutków z Descreet-a. Co do 6 to nie mam pojęcia :)

Napisano

jak uzywasz Skin to poprosu uzyj Bulge Gizmo ( w rolloucie Skin .. zobacz w help). Ustawiasz FFD jak ma wygladac biceps jak reka jest zgieta i voila .. jak zegniesz reke to FFD zmieni mesh na taki jaki ustawiles w danym kacie miedzy kosciami.

 

co do tylka to musisz pobawic sie ze Skin Weights recznie przy kazdym vertexie zeby uzyskac ksztalt jaki chcesz.

Napisano

dzieki....ale jakby nie patrzec to w max7 to jest ale on mi tak obciaza pc ze szkoda gadac...a co do plug-in to i tak musze poszukac ... jeszcze raz dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności