Napisano 4 Grudzień 200420 l jak zrobic gdy mamy np.reke a ona sie zgina ... to wtedy rosnie biceps(w realu)... jak to zrobic w max6... albo gdy jest noga i odchyla sie ja do tylu to wtedy wierzcholki z tylka staja sie wklesle a powinny isc do goor??help(bo nie wiem)
Napisano 4 Grudzień 200420 l Powiem Ci że w max7 jest taka opcja jak SkinMorf (czy jakoś tak) tam dość łatwo się to robi. Zapraszam do tutków z Descreet-a. Co do 6 to nie mam pojęcia :)
Napisano 4 Grudzień 200420 l jak uzywasz Skin to poprosu uzyj Bulge Gizmo ( w rolloucie Skin .. zobacz w help). Ustawiasz FFD jak ma wygladac biceps jak reka jest zgieta i voila .. jak zegniesz reke to FFD zmieni mesh na taki jaki ustawiles w danym kacie miedzy kosciami. co do tylka to musisz pobawic sie ze Skin Weights recznie przy kazdym vertexie zeby uzyskac ksztalt jaki chcesz.
Napisano 5 Grudzień 200420 l Ja proponuje pewien plugin. Ale nie pamientam jak się nazywa. Poszuka na forum, a znajdziesz
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor dzieki....ale jakby nie patrzec to w max7 to jest ale on mi tak obciaza pc ze szkoda gadac...a co do plug-in to i tak musze poszukac ... jeszcze raz dzieki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto