kuback Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 Witam ponownie Panówi Panie specjalistów :) Moje pytanie i prośba o pomoc: jak wykonać materiał ceramiki w v-ray aby nałożyć na urządzenia sanitarne. Przerobiłem tutorial : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs147/index.php , z porcelaną ale coś mi tam nie gra ... badzo prosze o pomoc. Dziękuje i pozdrawiam / kuback
SansSerif Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 co ci nie gra? mozesz dac bardzo mocny reflect i wlaczyc fresnel.
kuback Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 cześć SansSerif ! Yhy , nie gra mi np. kolor difuse R-245 G-255 B-255 - to nie jest jak w tutorialu pokazane kolor beżowy .... no i powinien być włączony fresnel.... niebawem zmieszcze swoją konfigurację ustawień i poprosze o pomoc
SansSerif Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 to zmien sobie kolor na dowolny. ceramika nie ma unormowanych kolorow :)
kuback Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 no rozumiem :) ale to jeden z przykładów że coś z tym tutkiem jest nie tak , alebo ja znowy coś chrzanie ;) zaraz będzie render
kuback Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 Po krótkiej przerwie: v-ray render ustawienia GI wyłączone i pozostałe opcje renderingu bez zmian od standardu. Prosze o podpowiedż co zmienić w parametrach materiału i renderingu aby ceramika była lepszą ceramiką :) ??
SansSerif Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 use this: diffuse rgb 249:244:235 reflect rgb 230:230:230 fresnel glossines 0,9
kuback Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 dziękuje bardzo SansSerif - poraz kolejny , wyszło całkiem nieżle :) , pozdrawiam/kuback
SansSerif Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 zmien tez kolor sciany. vway nie lubi idealnie jasnych kolorow i tworza sie przez to bugi w gi.
kuback Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 ok zaraz wrzuce na ściane jakiś kamień - travertino i zamieszcze a teraz z GI
SansSerif Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 ocena bardzo dobra :) w zaleznosci od tego jaka bedziesz mial scene, jakie swiatla, ustawienia gi mozesz roznjasniac material kibla. dojda ci elementy i zmienia sie refleksy, teraz moga wydawac sie lekko sztuczne bo masz idealnie gladki model z prostymi sciankami a w rzeczywistosci tak nie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się