Napisano 6 Grudzień 200420 l Hej Jest Juz prawie 5 rano a ja nadal mecze sie z tym szklem... Otoz w maxie6 sa defoultowe dzwi i okna ktorych automatycznie przypisane ID tycza sie poszczxegolnych plaszczyzn na ktore mozna nalozyc textury. Czyli nic prostszego jak przypisac multi/sub-object i przypisac kolorki/textury ale jako ID3 jest szklo ktore ma byc przezroczyste by widziec wnetrze.. odbijajace otoczenie itd... kaustyka mi nie potrzebna. Otoz w calej wizualizacji architektonicznej uzylem szkla glass_phenomenon do roznych plaszczxyzn (nie tlyko okien). Bo oczywiscie renderuje mentalem. Wszedzie indziej szklo spisuje sie swietnie w miare szybko sie renderuje generujac ladne efekty... niestety te same szklo nie moze byc przypisane do okien maxa poniewaz wywala blad. ze nie wspolpracuje z multimaterialami i phenomenami razem ... a to jest wlasnie taka konfiguracja... Co zrobic aby zaczal wspolpracowac.. czy jedyne wyjscie to zastosowanie innego szkla? Probowalem juz kilku i zawsze ten sam problem nie spelniaja oczxekiwan ktore wymienilem wczesniej. Zwykle renderuja sie dluugo i na czxarno itd.. Napiszcie jakiego szkla uzywacie..? do architektury? Byle szybko bo zostalo mi 24h do oddania projektu:) Dzieki Penny
Napisano 6 Grudzień 200420 l ja nie uzywam mentala ale... renderuje sie na czarno i z bugami bo okienka maxa maja szybe na styk z reszta. najlepiej konwertuj okna do mesha, usun szyby i zrob wlasne nie przecinajace sie z innymi obiektami.
Napisano 6 Grudzień 200420 l Autor Spoko spoko tylko dochodzi kwestia tego typu ze te okienka mozna szybko zeskalowac i wniesc na nie poprawki .. z meshem jest juz dluzej.. a jak mialoby ich byc 200 (jak u mnie) to jednak troche czasu.. leci... nadal pozostaje pytanie jakiego szkla uzywacie do architektury..? Pzdr Penny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto