gregorjan Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 Czy wie ktoś dlaczego przy siatce (gładkiej) wyglądającej tak jak na rys.1 usta marszcza się tak jak widać na rys.2. NIewiem jak to się stało ponieważ zamykając program były gładkie, a otwierając ponownie wszystko się [skopało]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 Weld .... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2004 Dzięki Ale z bocznego menu mam do wyboru "editable poly" w którym nie ma opcji weld.. Czy jest inna sugestia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2004 Zrobiłem usta jak na rysunku. Ale zniekształciły się przez to, że skądś porobiło mi się wiele dodatkowych lini jak na rys. Czy ie ktoś jak je usunąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 opcja weld w editable poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 Weld jest dostępny z zakładki wierzchołków (Vertex), ale to nie jest odpowiednie wyjście (nie optymalne) bo masz bardzo wiele wierzchołków (zbędnych) na krawędziach- więc przejdź na poziom wierzchołków, pozaznaczaj je i wciśnij backspace (remove). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 ja watpie zeby tu weild pomogl ;) siatka jest zmasakrowana jak by ktos mu z bejsbola pociagnał ... :/ target weild i zbedne laczenie wertexow ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 9 Grudzień 2004 Share Napisano 9 Grudzień 2004 hm... no ja bym budował ponownie siatke bazując na tej :) bierz planea colaps na editmasha ... edycja vertexów, snap to vertex i heja ;) Aż tyle poligonów nie masz do poprawki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi