Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy wie ktoś dlaczego przy siatce (gładkiej) wyglądającej tak jak na rys.1 usta marszcza się tak jak widać na rys.2. NIewiem jak to się stało ponieważ zamykając program były gładkie, a otwierając ponownie wszystko się [skopało].

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 949
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki

Ale z bocznego menu mam do wyboru "editable poly" w którym nie ma opcji weld.. Czy jest inna sugestia??

Napisano
  • Autor

Zrobiłem usta jak na rysunku. Ale zniekształciły się przez to, że skądś porobiło mi się wiele dodatkowych lini jak na rys. Czy ie ktoś jak je usunąć?

Napisano

Weld jest dostępny z zakładki wierzchołków (Vertex), ale to nie jest odpowiednie wyjście (nie optymalne) bo masz bardzo wiele wierzchołków (zbędnych) na krawędziach- więc przejdź na poziom wierzchołków, pozaznaczaj je i wciśnij backspace (remove).

 

 

Pozdrawiam,

Napisano

ja watpie zeby tu weild pomogl ;) siatka jest zmasakrowana jak by ktos mu z bejsbola pociagnał ... :/

 

target weild i zbedne laczenie wertexow ;)

Napisano

hm... no ja bym budował ponownie siatke bazując na tej :) bierz planea colaps na editmasha ... edycja vertexów, snap to vertex i heja ;) Aż tyle poligonów nie masz do poprawki ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności