Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam problem mianowicie chce zrobic animacje upadajacego realistycznie pierscienia. i wiem ze prawdopodobnie da sie to zrobic reactorem na ktorym nie zabardzo sie znam:( wie ktos moze jak w prosty sposob to zrobic? pozdrawiam serdecznie i z gory bardzo dziekuje za pomoc:)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

to wlasnie reactorem sie da ;)

 

zrob RB collection dodaj do niego pierscionek i ten blat ... dla pierscionka daj jakąs masę ... daj collision tolerance na znacznie mniej niz jest ( nie wie mdokladnie ale jak zostawidsz bedzie ci latal w powietrzu nad tym blatem jak juz sie ułozy)

 

to wszystko co moge pomuc ... dalej to tylko kliknij simulation iwszystko ...

Napisano

Moim zdaniem to charakterystyczne drżenie jest fundamentalne dla tego ruchu. Ja bym to bardzo chętnie zobaczył w Twoim wykonaniu. Jeśli reactorem pociągniesz, to jak najbardziej. Jeśli z ręki - tym lepiej :)

(myślę tu o takim ruchu, gdy się zakręci monetą i ona zaczyna tracić prędkość, przechyla się i zanim się zatrzyma jeszcze przez jakiś czas wibruje zmieniając punkt kontaktu z podłożem - to bardzo efektowne i ciekawe animacyjnie. Polecam jako ciekawostkę)

Napisano

:) Kris_R udalo mi sie dzieki radom Marcina sam jestem usatysfakcjonowany tym trzeba bylo troche pobawic sie w fractor i wyszlo naprawde bardzo dobrze obiecuje ze zamieszcze jak tylko zrenderuje ale po podgladzie jestem zdumiony poprostu:) pozdrawiam:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności