Napisano 12 Grudzień 200420 l Witam mam problem mianowicie chce zrobic animacje upadajacego realistycznie pierscienia. i wiem ze prawdopodobnie da sie to zrobic reactorem na ktorym nie zabardzo sie znam:( wie ktos moze jak w prosty sposob to zrobic? pozdrawiam serdecznie i z gory bardzo dziekuje za pomoc:)
Napisano 12 Grudzień 200420 l No zawsze możesz ręcznie prubować...wez złotówke i rucaj po stole;] Inaczej ci pomóc nie moge;] Pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor kurcze:( nie da sie tego naprawde zrobic reactorem? robilem symulacje odbijajacych sie i rozbijajacych obiektow wiec moze sie da :(? to jest zwykle upadanie:( dziekuje
Napisano 12 Grudzień 200420 l to wlasnie reactorem sie da ;) zrob RB collection dodaj do niego pierscionek i ten blat ... dla pierscionka daj jakąs masę ... daj collision tolerance na znacznie mniej niz jest ( nie wie mdokladnie ale jak zostawidsz bedzie ci latal w powietrzu nad tym blatem jak juz sie ułozy) to wszystko co moge pomuc ... dalej to tylko kliknij simulation iwszystko ...
Napisano 12 Grudzień 200420 l Moim zdaniem to charakterystyczne drżenie jest fundamentalne dla tego ruchu. Ja bym to bardzo chętnie zobaczył w Twoim wykonaniu. Jeśli reactorem pociągniesz, to jak najbardziej. Jeśli z ręki - tym lepiej :) (myślę tu o takim ruchu, gdy się zakręci monetą i ona zaczyna tracić prędkość, przechyla się i zanim się zatrzyma jeszcze przez jakiś czas wibruje zmieniając punkt kontaktu z podłożem - to bardzo efektowne i ciekawe animacyjnie. Polecam jako ciekawostkę)
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor :) Kris_R udalo mi sie dzieki radom Marcina sam jestem usatysfakcjonowany tym trzeba bylo troche pobawic sie w fractor i wyszlo naprawde bardzo dobrze obiecuje ze zamieszcze jak tylko zrenderuje ale po podgladzie jestem zdumiony poprostu:) pozdrawiam:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto