Piotr Dobosz Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Witam mam problem mianowicie chce zrobic animacje upadajacego realistycznie pierscienia. i wiem ze prawdopodobnie da sie to zrobic reactorem na ktorym nie zabardzo sie znam:( wie ktos moze jak w prosty sposob to zrobic? pozdrawiam serdecznie i z gory bardzo dziekuje za pomoc:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willow Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 No zawsze możesz ręcznie prubować...wez złotówke i rucaj po stole;] Inaczej ci pomóc nie moge;] Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 kurcze:( nie da sie tego naprawde zrobic reactorem? robilem symulacje odbijajacych sie i rozbijajacych obiektow wiec moze sie da :(? to jest zwykle upadanie:( dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 to wlasnie reactorem sie da ;) zrob RB collection dodaj do niego pierscionek i ten blat ... dla pierscionka daj jakąs masę ... daj collision tolerance na znacznie mniej niz jest ( nie wie mdokladnie ale jak zostawidsz bedzie ci latal w powietrzu nad tym blatem jak juz sie ułozy) to wszystko co moge pomuc ... dalej to tylko kliknij simulation iwszystko ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 dziekuje Marcin:) napewno sie uda:) dziekuje starsznie wam:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Piotr... a tutoriale do reaktora??? w maxie masz całą biblię... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Moim zdaniem to charakterystyczne drżenie jest fundamentalne dla tego ruchu. Ja bym to bardzo chętnie zobaczył w Twoim wykonaniu. Jeśli reactorem pociągniesz, to jak najbardziej. Jeśli z ręki - tym lepiej :) (myślę tu o takim ruchu, gdy się zakręci monetą i ona zaczyna tracić prędkość, przechyla się i zanim się zatrzyma jeszcze przez jakiś czas wibruje zmieniając punkt kontaktu z podłożem - to bardzo efektowne i ciekawe animacyjnie. Polecam jako ciekawostkę) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 :) Kris_R udalo mi sie dzieki radom Marcina sam jestem usatysfakcjonowany tym trzeba bylo troche pobawic sie w fractor i wyszlo naprawde bardzo dobrze obiecuje ze zamieszcze jak tylko zrenderuje ale po podgladzie jestem zdumiony poprostu:) pozdrawiam:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now