duck Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 Witam! Małą inspiracją tej postaci była gra NBA 2oo5. Model w Maxie, retusz w Photoshopie. Celeron 700, 320 ram, gForce 5200 Ultra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 ogolnie nawet fajnie ale: 1.hustka na glowie zle lezy:( 2.oczy zrobione sa starsznie bo sa za biale 3.dolne zeby czlowieka tak nie wygladaja:( 4. przestrzen nad lewym okiem cos sie zwalila pozatym mi sie podoba:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 nie zle i tyle praca jest nie skonczona. ja by tego w zyciu nie pokazal w finished. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 Jezeli chodzi o mudinow to moje zdanie takie : wiekszy nosek,bardziej plaski , bardziej napompowane (jak by to nazwac) faldy ciala ? okragle ? no chyba ze on jest z zimbabłe (elo555). Ogolnie nie jest zle. ps. Kulki powiadasz zebys tego nie pokazal ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dor Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 Mi to wygląda jak screenshot z vievporta i bez smootha, ale postać ogółem wporządku, poza drobnymi błędami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duck Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2004 do Piotrka -no oczy to była zmora, kombinowałem, ale nie wychodziło.. macie pomysł na przyszłość jak je lepiej zrobić? -tu dolnych zębów nie widać... dzięki za komment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 Duck masz tyle WIPow i tutoriali popatrz jak sie te oczy robi. i sory za teks ale naprawde szkoda tu to dawac jak mozna wstawicdo WIPa i zrobic z niego niezlego koszykarza;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maf Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 Duck wez to lepiej do wipa wrzuc albo do low poly ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duck Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2004 Maf, no to looknij na wire, i czy nadal sądzisz że to jest low-poly.. a do wipa nie dam, bo w najbliższej przyszłości nie będe go poprawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reVis Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 Fajne... a planujesz może dorobienie reszty ciała ( jak szaleć to szaleć :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maf Napisano 16 Grudzień 2004 Share Napisano 16 Grudzień 2004 spoko duck nie mialem nic zlego na mysli ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość HUSKY Napisano 18 Grudzień 2004 Share Napisano 18 Grudzień 2004 Is it your first face modeling?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duck Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2004 not first.. but this is quite new, and its ready to show for another people. why are you asking? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Grudzień 2004 Share Napisano 19 Grudzień 2004 W ten sposób możesz pokazać siatkę jeszcze bardziej zagęszczoną. Ale na LP to ma znacznie przekroczony licznik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Futro Napisano 10 Marzec 2005 Share Napisano 10 Marzec 2005 kombinuj dalej;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi