kru Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 a moze ustawilbys bardzo szybki rate, a w behaviorze delaya ze zmienna ktorej wartosc uzalezniona bylaby od czasu? jak chcesz konkretow to pisz na gg(3174701), cos pomyslimy, przy czym ja znam lingo... btw ten twoj drugi problem tez chyba wiem jak rozwiazac, ale tez w directorze... nie znam flasha :/ (jeszcze)
leander Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Najlatwiej chyba napisac skrypt, ktory bedzie omijal klatki w MC z animacja monety. Po najechaniu kursorem na monete najpierw bedzie skakal co 4 klatki, potem co 3, co 2 az do pelnej predkosci. Analogicznie po zjechaniu kursorem.
leander Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Zmienne globalne tez masz we flashu. Mozesz np ustalac zmienna on (rollOut) { _root.kursor=2; } a na koncu animacji monety za pomoca warunku "if" sprawdzac zmienna i jesli jest "2" to stopowac. Jesli chciales zeby obrocila sie jeszcze dwa razy, mozesz np. na koncu animacji zmniejszac zmienna "kursor" o 1 i dac warunek, ze przy kursor==0 ma sie zatrzymac Moje metody tez takie na chlopski rozum, ale takie sa najlepsze ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się