kru Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 a moze ustawilbys bardzo szybki rate, a w behaviorze delaya ze zmienna ktorej wartosc uzalezniona bylaby od czasu? jak chcesz konkretow to pisz na gg(3174701), cos pomyslimy, przy czym ja znam lingo... btw ten twoj drugi problem tez chyba wiem jak rozwiazac, ale tez w directorze... nie znam flasha :/ (jeszcze) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leander Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Najlatwiej chyba napisac skrypt, ktory bedzie omijal klatki w MC z animacja monety. Po najechaniu kursorem na monete najpierw bedzie skakal co 4 klatki, potem co 3, co 2 az do pelnej predkosci. Analogicznie po zjechaniu kursorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leander Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Zmienne globalne tez masz we flashu. Mozesz np ustalac zmienna on (rollOut) { _root.kursor=2; } a na koncu animacji monety za pomoca warunku "if" sprawdzac zmienna i jesli jest "2" to stopowac. Jesli chciales zeby obrocila sie jeszcze dwa razy, mozesz np. na koncu animacji zmniejszac zmienna "kursor" o 1 i dac warunek, ze przy kursor==0 ma sie zatrzymac Moje metody tez takie na chlopski rozum, ale takie sa najlepsze ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now