Posted December 20, 200420 yr a moze ustawilbys bardzo szybki rate, a w behaviorze delaya ze zmienna ktorej wartosc uzalezniona bylaby od czasu? jak chcesz konkretow to pisz na gg(3174701), cos pomyslimy, przy czym ja znam lingo... btw ten twoj drugi problem tez chyba wiem jak rozwiazac, ale tez w directorze... nie znam flasha :/ (jeszcze)
December 20, 200420 yr Najlatwiej chyba napisac skrypt, ktory bedzie omijal klatki w MC z animacja monety. Po najechaniu kursorem na monete najpierw bedzie skakal co 4 klatki, potem co 3, co 2 az do pelnej predkosci. Analogicznie po zjechaniu kursorem.
December 21, 200420 yr Zmienne globalne tez masz we flashu. Mozesz np ustalac zmienna on (rollOut) { _root.kursor=2; } a na koncu animacji monety za pomoca warunku "if" sprawdzac zmienna i jesli jest "2" to stopowac. Jesli chciales zeby obrocila sie jeszcze dwa razy, mozesz np. na koncu animacji zmniejszac zmienna "kursor" o 1 i dac warunek, ze przy kursor==0 ma sie zatrzymac Moje metody tez takie na chlopski rozum, ale takie sa najlepsze ;D
Create an account or sign in to comment